جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ |۷ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 11, 2024
تصاویر/آیین افتتاحیه دروس رشته تخصصی مشاوره اسلامی با حضور نماینده مجلس خبرگان رهبری

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین مرادبیگی گفت: افزایش آسیب‌های اجتماعی نتیجه کم توجهی به دین و آموزه‌های دینی در جامعه است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی در آیین افتتاحیه دروس رشته تخصصی مشاوره اسلامی، اظهار داشت: دین برای تمام مشکلات فرا روی بشر برنامه‌های خاصی دارد که کارشناسان و متخصصان در هر زمان می‌توانند آنها را استنباط و بکار گیری نمایند.

وی افزود: اگر آسیب‌های اجتماعی و روحی و روانی از جمله طلاق، اعتیاد، خودکشی، مشکلات تحصیلی، اختلافات خانوادگی، نارضایتی شغلی، اضطراب و افسردگی در زندگی صنعتی امروزی گسترش پیدا کرده به این دلیل است که کمتر به دین و آموزه‌های آن توجه شده است.

مدیر حوزه علمیه ایلام، با تأکید بر اینکه جهاد سیاسی و بصیرت افزایی جامعه به عنوان یکی از رویکردهای مهم فعالیت تبلیغی طلاب و روحانیون است، خاطرنشان کرد: بنده دست یاری به طرف طلاب و روحانیون دراز می‌کنم چرا که روحانیون و طلاب با مشاوره‌های خود می‌توانند در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و کاهش اختلاف سلیقه کارکنان و خدمت رسانی مطلوب به مردم موثر باشند.

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی ابراز کرد: اکنون که رشته مشاوره اسلامی در استان دایر شده، امیدواریم طلاب و روحانیون استان از این ظرفیت نیز بهره کافی برده و بتوانند نقش مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان داشته باشند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha