یکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ |۹ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 13, 2024
امام جمعه نگار

حوزه/ حجت‌الاسلام عباس‌پور در خطبه‌های نمازجمعه شهر نگار گفت: رهبر معظم انقلاب شجاعانه به اقامه نماز جمعه آمد و با استقبال بی نظیر مردم از اکثر نقاط کشور همراه شد این حضور باشکوه ثابت کرد که مردم حاضرند جان خود را در راه دین ، نظام ، اسلام و ولایت فدا کنند و این امر سبب می شود دشمن عقب بنشیند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرمان،‌حجت‌الاسلام عباس‌پور در خطبه‌های نمازجمعه شهر نگار گفت: بالاترین ضربه را ابوجهل و ابولهب ها به اسلام نزدند بلکه همان کسانی که نزدیکترین افراد به پیامبر و حضرت علی (ع) بودند ضربه زدند و امروز هم می بینیم در جبهه مقاومت این امر اتفاق می افتد.

وی افزود: دشمن از بیرون مرزها نمی تواند کاری انجام دهد از درون نفوذ می کند باید مراقب نفوذی ها باشیم که بارها مقام معظم رهبری به این امر تاکید کردند .

خطیب جمعه نگار در ادامه سالروز ولادت با سعادت امام حسن عسکری (ع) را تبریک عرض کرد.

حجت‌الاسلام عباس‌پور با اشاره به سالروز وفات حضرت معصومه (س) و عرض تسلیت گفت: مردان و زنان قم، خواهر امام ، دختر امام ، عمه امام را احترام کردند، فرق ایران و ایرانی با کوفیان همین است ، اما یک روزی هم حضرت زینب (س) وارد کوفه شدند مردم چگونه احترام کردند.

خطیب جمعه نگار با اشاره به شهادت سید مقاومت شهید سید حسن نصر الله گفت: شهید سیدحسن نصرالله از خود سید حسن نصرالله برای دشمن خطرناکتر است.

وی افزود: یکی از برکات خون این شهید بزرگوار تسریع در عملیات وعده صادق ۲ و جمعه نصر بود، رهبر معظم انقلاب شجاعانه به اقامه نماز جمعه آمد و با استقبال بی نظیر مردم از اکثر نقاط کشور همراه شد این حضور باشکوه ثابت کرد که مردم حاضرند جان خود را در راه دین ، نظام ، اسلام و ولایت فدا کنند و این امر سبب می شود دشمن عقب بنشیند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha