یکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ |۹ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 13, 2024
خراسان جنوبی

حوزه/ حجت‌الاسلام رحیم‌آبادی با بیان اینکه عملیات طوفان الاقصی و وعده‌ صادق ۱ و ۲ خواب را از چشمان استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی ربوده است، گفت: تا نابودی غده سرطانی رژیم صهیونیستی آرام و قرار نخواهیم داشت

به گزارش خبرگزاری حوزه از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام مهدی رحیم‌آبادی امروز جمعه(۲۰ مهر) در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند با اشاره به اینکه استقرار حکومت الهی و حاکمیت محمد و آل محمد(ص) اصلی‌ترین بحث اسلام و انسان است، گفت: انسان بشدت ظالم و در حال کفران نعمت است چون از بزرگترین نعمت الهی استفاده نمی‌کنند و اولیای الهی را تکذیب کردند و به شهادت رساندند.

امام جمعه موقت بیرجند ادامه داد: وجود مقدس امام زمان(عج) آماده بود و هست اما ظهور حضرت نیازمند حضور هوشمندانه، با بصیرت و عمل کردن و اطاعت محض مردم از ولی زمان است.

حجت الاسلام رحیم‌آبادی با اشاره به اینکه خداوند هیچگاه زمین را خالی از حجت نمی‌کند، بیان کرد: اگر معرفت و عشق و ارادت به امامت و ولایت و حاکمیت آنان به وجود آید حجاب و غیبتی وجود نخواهد داشت.

وی در ادامه افزود: باید موانع ظهور را شناسایی و برطرف کنیم ‌و بزرگترین مانع طراحی و اجرای جنگ نرم دشمنان بشریت است.

امام جمعه موقت بیرجند با تأکید بر اینکه اختلاف و فاصله انداختن بین مردم و امامت بزرگترین سرمایه‌گذاری دشمن برای ایجاد و برپایی حکومت الهی است، تصریح کرد: در نبرد آخرالزمانی یکی از اقدامات دشمن ایجاد شک و شبهه و غفلت است که از همین انسان غافل، انسان ظالم بر ولی خدا به وجود می‌آید.

حجت الاسلام رحیم‌آبادی با اشاره به اینکه برترین گناه برای انسان مومن غفلت به فرمانده و ولی خدا است، افزود: دشمنان نبرد آخر زمانی خود را با محوریت زن، زور و تزویر و رسانه راه‌اندازی کردند تا به اهداف خود برسند که باید در خصوص این نوع فتنه‌های دشمنان هوشیار باشیم.

وی بیان کرد: به فرمایش رهبر معظم انقلاب امروز در نزدیکی قله قرار داریم و خود مومنین با همت جمعی باید کار را تمام کنند.

به گفته وی؛ دشمنان صهیونیست پلید را آوردند و هدفش این بود که نیل و فرات را تصاحب کند و مهمترین مانع را برای حکومت اسلامی به وجود بیاورند اما جریان مقاومت اسلامی که برگرفته شده از انقلاب اسلامی ایران است، با فعالیت خود و طراحی عملیات مختلف از جمله طوفان الاقصی اهداف صهیونیست‌ها را ۷۰ سال به عقب برگردانند و اکنون فقط به دنبال ماندگاری و حفظ موجودیت خود هستند.

امام جمعه موقت بیرجند با تأکید بر اینکه عملیات طوفان الاقصی و عملیات‌های وعده‌ صادق ۱ و ۲ خواب را از چشمان استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی ربوده است، گفت: تا مستکبران نابود نشوند دست از کید و دشمنی برخواهند داشت.

حجت الاسلام رحیم‌آبادی با تأکید بر اینکه چشم و گوش همگان باید به رهبر معظم انقلاب ولی امر مسلمین باشد، بیان کرد: به تعبیر سیدحسن نصرالله اگر هزار بار ما را بسوزانند باز هم از میثاق با ولایت دینی دست بر نمی‌داریم.

وی با بیان اینکه نبرد بین لبنان، یمن و فلسطین با اسرائیل اولویت جبهه مقاومت است، تصریح کرد: جریان نفاق و نفوذ بزرگترین مانع حکومت است و هرجا کوتاهی غفلت و رنگ بویی از جبهه کفر دیدید با نگاه بدبینانه برخورد و با نفوذ آنان مقابله کنید.

امام جمعه موقت بیرجند افزود: همچنان که تمام نابسانی‌های عصر حاضر را زیر سر شیطان بزرگ و هم کاسه‌ای‌های غربی، عربی و عبری آن است اکنون همه بدانند تا نابودی غده سرطانی رژیم صهیونیستی آرام و قرار نخواهیم داشت.

حجت الاسلام رحیم‌آبادی با اشاره به برپایی نمازجمعه نصر طی هفته گذشته به امامت رهبر معظم انقلاب، تأکید کرد: این نمازجمعه، اوج پیوند امت و ولایت بود که مردم حضور مثال زدنی خود این حماسه را آفریدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha