یکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ |۹ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 13, 2024
خراسان شمالی

حوزه/ امام جمعه موقت بجنورد با بیان اینکه ایران پشتوانه محکم و مهمی برای جبهه مقاومت است، گفت: به طور قطع ایران اسلامی حمایت خود را از مردم فلسطین، لبنان و جبهه مقاومت انجام خواهد داد و این مسیر را ادامه می‌دهد

به گزارش خبرگزاری حوزه از خراسان شمالی حجت‌الاسلام براتی‌زاده، امام جمعه موقت بجنورد امروز در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه بجنورد با گرامیداشت سالروز عملیات عزتمندانه طوفان‌الاقصی، اظهار کرد: نکته مهم این است که ایران با عمل خود نشان داد که پشتوانه مهمی برای محور مقاومت است و این مسئله تحت هدایت و نظر مقام معظم رهبری ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه ایران به طور قطع حمایت خود را از مردم فلسطین، لبنان و جبهه مقاومت انجام خواهد داد و این مسیر را ادامه می‌دهد، ادامه داد: جنایات و نسل کشی صهیونیست‌ها، ریشه در آموزه‌های تورات تحریف شده و تلمود ساختگی یهود دارد، همان آثاری که غیر یهود را حیوان و نوکر و بنده خود می‌داند و هر کاری در قبال آنان را مشروع می‌کند.

وی با بیان اینکه بمب‌هایی که بر سر مردم می‌ریزند، همان هدایای آمریکا و استکبار جهانی است، افزود: چرا جهان اسلام برای جلوگیری کاری نمی‌کند؟ چون سردمداران بسیاری کشورهای اسلامی، در کنار مفاسد مالی یا اخلاقی، فساد فکری دارند و مواضع موافق صهیونیست‌ها می گیرند و منافع امت اسلام را صرف آن‌ها می‌کنند.

براتی‌زاده با گلایه از اینکه تعداد زیادی کشور مسلمان نیز وجود دارد که در مقابل این جنایت‌ها سکوت کرده‌اند، تصریح کرد: یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون مسلمان در دنیا وجود دارد اما در حال حاضر به جز تعدادی از کشور مسلمان همچون ایران، عراق، سوریه بقیه کشورهای مسلمان حمایتی از این مردم مظلوم ندارند.

وی با گرامیداشت روز ملی کاهش اثرات بلای طبیعی، گفت: لازمه تحقق این امر، ترویج فرهنگ رعایت استاندارد است.

همچنین، مردم نمازگزار خراسان‌شمالی پس از اقامه نماز به راهپیمایی در محکومیت اقدامات رژیم صهیونیستی پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha