شنبه ۵ آبان ۱۴۰۳ |۲۲ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 26, 2024
تصاویر /مراسم اختتامیه سی و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم وزارت جهاد کشاورزی در مشهد

حوزه / حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسن ربانی، نماینده ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی بابیان اینکه قرآن رمز حیات است و انسان را از ظلمت و تاریکی به روشنایی هدایت می‌کند ، گفت: همان‌طور که قرآن را تلاوت می‌کند به آن عمل کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد ، شاهپور علائی مقدم معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی، در مراسم اختتامیه سی و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم امروز ۲۰ مهرماه در بنیاد پژوهش‌های آستان قدس رضوی گفت: این وزارت خانه مسئول تأمین امنیت غذایی کشور است زیرا امنیت غذایی موضوع درجه‌یک هر کشور است .

وی با اشاره به نظارت نیروی انسانی جهاد کشاورزی در حفظ امنیت غذایی کشور گفت: ۸ هزار تعاونی در حال حاضر با جهاد کشاورزی همکاری می‌کنند .

در ادامه حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسن ربانی، نماینده ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی بابیان اینکه قرآن رمز حیات است و انسان را از ظلمت و تاریکی به روشنایی هدایت می‌کند ، گفت: همان‌طور که قرآن را تلاوت می‌کند به آن عمل کنیم .

وی با اشاره به برگزاری محافل و مسابقات قرآنی در بین کارکنان جهاد کشاورزی گفت : یکی از تأثیرات توجه به قرآن کریم می‌تواند زندگی و شغل ما و محیطی که در آن کار و فعالیت می‌کنیم را نورانی کند .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha