یکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ |۹ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 13, 2024
همپای طوفان

حوزه/ معاون فرهنگی هنری سپاه استان بوشهر گفت: در سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در طبس اسامی هشت نفر از بسیجیان استان بوشهر که در مسابقه ملی کتابخوانی "همپای طوفان" شرکت کرده بودند، معرفی شدند.

سرهنگ مهدی عالی زاده معاون فرهنگی هنری سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر شامگاه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر اظهار داشت: در سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در طبس اسامی هشت نفر از بسیجیان استان بوشهر که در مسابقه ملی کتابخوانی "همپای طوفان" شرکت کرده بودند، انتخاب و معرفی شدند.

وی افزود: این مسابقه ویژه بزرگداشت «قدس شریف» با هدف تبیین اهمیت موضوع قدس از منظر رهبر معظم انقلاب از ۱۱ فروردین ماه تا ۳۱ فروردین به مدت ۲۱ روز برگزار شد.

معاون فرهنگی هنری سپاه امام صادق(ع) بوشهر، گفت: شرکت کنندگان در مسابقه ابتدا فایل محتوایی کتاب مسئله فلسطین، مقام معظم رهبری را مطالعه و از طریق پرسشنامه برخط به سوالات پاسخ دادند.

گفتنی است، روش نابودی اسرائیل توسط رهبر معظم انقلاب در کتاب فلسطین تبیین شده و در کل کشور بیش از ۱۲۱ هزار و ۵۰۰ نفر در مسابقه شرکت نموده‌اند که بیش از ۷۵ هزار نفر پاسخ صحیح و کامل به سوالات مسابقه داده‌اند.

اسامی برگزیدگان استان بوشهر بدین شرح است:

صفیه باقری از شهر آبپخش

محمد فرهادی از شهرستان عسلویه

فاطمه شبستری از شهر بوشهر

مرضیه روحی لمرساکی از شهر جم

شهرام کهن از شهر سعدآباد

محبوبه بهنام فرد از شهر برازجان

فاطمه دشمن زیاری از شهر وحدتیه

رحیم عمرانی از شهر بوشهر

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha