یکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ |۹ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 13, 2024
کورش زارعی

حوزه / زارعی بر لزوم تبیین دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی با ابزار هنر در شرایط کنونی تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مازندران، کوروش زارعی در یادواره شهدای هنرمند شهرستان نوشهر با اشاره به اینکه هنرمندان واقعی شهدا هستند که جان خود را تقدیم اسلام و انقلاب و این آب و خاک کردند، اظهار داشت: امیدواریم ما هم روزی به این جایگاه برسیم تا بتوانیم از جان شیرین خود برای دفاع از اسلام عزیز و انقلاب اسلامی و کشورمان بگذریم و همچون شهدا جاودانه شویم.

وی با بیان این که بر اساس فرمایش حضرت امام(ره)، جنگ برای ما یک نعمت بود، افزود: دفاع مقدس حقیقتاً برای ما یک نعمت بود و دستاوردهایی برای کشور ما داشت که تبدیل به یک ابرقدرت در جهان شدیم و اگر به آمریکا و اسرائیل می‌گوییم هیچ غلطی نمی‌تواند بکنید، از دستاورد جوانان کشور است.

مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری با اشاره به این که دیروز شهدا در صف خط مقدم جنگیدند و خون ریختند و با دشمن مبارزه کردند، ابراز کرد: در هشت سال دفاع مقدس یک سانتی متر از خاک کشور را به دشمن ندادیم و مردانه جنگیدند تا به امنیت برسیم و دانش پیشرفت کند و امروز وظیفه ما هنرمندان این است که در خط مقدم جبهه بایستیم و با هنر و کارمان دستاوردهای نظام مقدس اسلامی را تبیین کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ایران امروز آن ایرانی نیست که اول جنگ حتی سیم خاردار نداشت، لذا باید با کارهای هنری دستاوردهای بزرگ را تبلیغ و تبیین و انقلاب خود را به جهان صادر کنیم.

زارعی یادآور شد: باید با ابزار هنر دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی را تبیین کرده و به جهان بگوییم که ۴۵ سال برابر ابرقدرت‌های عالم ایستادیم و اگر امروز در آمریکا، انگلستان و اروپا مردم با مظلومان فلسطین همراهی می‌کنند، نشأت گرفته از جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha