چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ |۱۲ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 16, 2024
محسن رضایی نژاد

حوزه/ رضایی‌نژاد گفت: چهره منافقانه مزدوران رسانه‌ای صهیونیستی با این همه دروغ در طول چند هفته اخیر با حضور سردار قاآنی در مراسم سرلشکر شهید عباس نیلفروشان، برای مردم جهان روشن و باطل بودن آنها هویدا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، محسن رضایی‌نژاد مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: رسانه‌های دشمن، چندین هفته متوالی با یک خط خبری از پیش تعیین شده با القای شهادت فرمانده سپاه قدس به دنبال تضعیف روحیه رزمندگان جبهه مقاومت بودند.

وی افزود: چهره پلید و منافقانه مزدوران رسانه‌ای صهیونیستی با این همه دروغ پراکنی‌های وسیع و مستمر در طول چند هفته اخیر با حضور سردار قاآنی در مراسم استقبال و تشییع پیکر مطهر سرلشکر شهید عباس نیلفروشان، برای مردم جهان روشن و باطل بودن آنها هویدا شد.

رضایی نژاد تصریح کرد: بهترین راهکار برای نیفتادن در دام شیطنت‌های رسانه‌ای دشمنان انقلاب، ارتقاء سطح دانش و سواد رسانه‌ای است.

مسئول بسیج رسانه استان بوشهر خاطرنشان کرد: مردم فهیم ما می‌بایست در جنگ شناختی و عملیات‌های روانی دشمن، اخبار مربوطه را از طریق منابع رسمی خبری نظیر صدا و سیما، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع رسانی مجوز دار پیگیری و رصد نمایند و فریب القائات رسانه‌های دشمنان انقلاب را نخورند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha