جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ |۱۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 18, 2024
تبریز

حوزه/ امام‌جمعه زنجان گفت: از اینکه مورد عنایت رهبری قرار گرفته و بعد علمای بزرگ به‌عنوان امام‌جمعه زنجان انتخاب شدم بسیار مسرورم و این وظیفه سنگینی است.

گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت‌الاسلام سید مصطفی حسینی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان امروز در نخستین خطبه‌های نماز خود بعد از انتصاب از سوی مقام معظم رهبری در مصلی زنجان اظهار داشت: از اینکه مورد عنایت رهبری قرار گرفته و بعد علمای بزرگ به‌عنوان امام‌جمعه زنجان انتخاب شدم بسیار مسرورم و این وظیفه سنگینی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با بیان اینکه درگذشته آیت‌الله سید عزالدین حسینی، آیت‌الله موسوی، آیت‌الله واعظی و برادر عزیزم شیخ علی خاتمی به عنوان امام‌جمعه و نماینده رهبری در استان بودند، تصریح کرد: امیدوارم بتوانم در خدمت مردم استان باشم و خادم خوبی برای آنها باشم.

وی در ادامه با دعوت مردم و نمازگزاران به تقوی الهی افزود: تقوی مانند زرهی است که مومن را در مقابل گناهان حفظ می‌کند و باید همگان به تقوای الهی متوسل شویم.امام‌جمعه زنجان با بیان اینکه اگر جامعه ایمانی می‌خواهد در زمینه‌هایی مختلف موفق باشد باید ایمانی و قرآنی و متوسل به تقوای الهی باشد، تصریح کرد: باید در این زمینه در استان تلاش کنیم.

حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به اینکه استان زنجان ظرفیت‌های خوبی در زمینه‌های مختلف دارد، تصریح کرد: باید برای به فعل درآمدن این ظرفیت‌ها تلاش کنیم.

حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به اینکه در شهادت سید مقاومت، سید حسن نصرالله نتوانستیم و فرصتی پیش نیامد که عزاداری و مراسم مناسبی برای ایشان برگزار کنیم، تصریح کرد: امروز جنگ ادامه دارد و لشکر مقاومت در مقابل دشمن ایستاده و وقتی سرلشکری به شهادت می‌رسد جایی برای مویه و زاری نیست و حرکت مقام معظم رهبری در نمازجمعه هفته‌های قبل کمی از این ضایعه را التیام بخشید.

وی با بیان در زمان شهادت حاج‌قاسم عزیز معابر و خیابان‌ها سیاه‌پوش و عزاداری‌های بسیار با شکوهی برای وی برگزار شد، افزود: اما در شهادت سید عزیز این اتفاق نیفتاد و رهبر معظم با خطبه تاریخی خود کمی این مسئله را التیام داد ولی التیام واقعی زمانی است که رژیم صهیونیستی نیست و نابود شود.

وی با اشاره به وعده الهی در مورد نابودی غاصبان و کسانی که قومی را از شهر و دیار خود آواره کنند، تصریح کرد: خداوند در قرآن به نابودی و از بین رفتن غاصبان و باطلان بشارت داده است و رژیم صهیونسیتی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha