جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ |۱۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 18, 2024
یطط

حوزه/ استاد حوزه و دانشگاه گفت: مسیر استقامت در برابر ظلم،مسیر مقاومت،مسیر پیوستن کشورها و جهانیان به مقاومت به جهت ایستادگی در برابر ظلم و استکبار و شیاطینی چون آمریکا و اسرائیل،با به شهادت رساندن عناصر مقاومت،متوقف نمی شود.

حجت الاسلام سید رضا عابدیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، ضمن محکوم کردن جنایت رژیم منحوس صهیونی در به شهادت رساندن استوره مقاومت و رهبر مقتدر و مغز متفکر حماس گفت: شهید یحیی السنوار،پیشرفت های امروز حماس و فلسطین در حمایت از مردم مظلوم آن منطقه و در تجهیزات نظامی و رویارویی با دشمن غاصب را مدیون ایران و کمک های ملت ایران می دانست.

وی افزود: یحیی سنوار که توسط سگ هار صهیونی به شهادت رسید،شخصیتی بود که از ابتدای تاسیس حماس توسط شیخ احمد یاسین،خدمات فکری،مدیریتی و اجرایی بسیاری را به این جنبش پربرکت ارائه فرمود و ۲۳ سال عمر خود را در زندان های رژیم منحوس صهیونی گذراند و به عنوان مغز متفکر حماس مطرح بود.

حجت الاسلام عابدیان از مهمترین طرح های شهید یحیی سنوار را مقابله با رژیم غاصب صهیونی،در عملیات طوفان الاقصی در مهرماه سال گذشته عنوان کرد و گفت: این عملیات ،ضربه اطلاعاتی بسیار محکمی به دشمن صهیون وارد ساخت.
استاد حوزه و دانشگاه افزود: آن شهید معزز،مقدمه ی شکست صهیون را،شناسایی و منهدم سازی جاسوسان و مزدورانی بود که برای دشمن،کار می کردند لذا تاسیسات امنیتی حماس را فرماندهی فرمود و بسیاری از مزدوران را شناسایی و به هلاکت رساند.

حجت الاسلام عابدیان با بیان اینکه مسیر استقامت در برابر ظلم،مسیر مقاومت،مسیر پیوستن کشورها و جهانیان به مقاومت به جهت ایستادگی در برابر ظلم و استکبار و شیاطینی چون آمریکا و اسرائیل،با به شهادت رساندن عناصر مقاومت،متوقف نمی شود گفت: به اذن الهی و به وعده ی صادق خداوند متعال در قرآن،شاهد گسترش اسلام و عدل و عدالت در جهان و نابودی استکبار و دشمنان به عنوان زمینه های ظهور منجی عالم بشریت،خواهیم بود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha