دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
روح الله عباسی

عضو هیئت علمی دانشگاه حضرت معصومه(س) تصریح کرد: ایمان و امید جوانان جبهه مقاومت، رمز غلبه بر دشمنِ صهیونیستی است.

دکتر روح الله عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به این که از نگاه رهبر معظم انقلاب یکی از مؤلفه های توفیق ملت بزرگ ایران در مواجهه با دشمنان خود، تقویت حس امید به آینده به موازات توجه به شاخصه های ایمانی و اعتقادی است، اظهار داشت: نه تنها نسبت به جامعه ما بلکه نسبت به کلیت جامعه بشری، وجود شاخصه هایی چون ایمان و امید به شکل توأمان در بین افراد زمینه ساز موفقیت یک جامعه می شود کما این که تجربه های تاریخی نیز مؤید این مدعاست.

وی افزود: ما در آموزه‌های اسلامی خود داریم که اگر مردمی، ایمان و امید به نصرت‌الهی داشته باشند، این مسئله برایشان تحقق می یابد، هرچند عده‌ی کمی داشته و به لحاظ تجهیزات نیز از دشمن به ظاهر ضعیف تر باشند.

وی همچنین گفت: اتفاقاً یکی از مصادیق بارز این مساله دوران دفاع مقدس است به نحوی که شاهد بودیم همه دنیا اعم از شرق و غرب علیه کشور ما مجتمع شده بودند تا به خیال خود انقلاب اسلامی را از بین ببرند اما وحدت و همدلی و به خصوص ایمان و امید مردم و جوانان ما، دشمنان را از رسیدن به اهداف شوم خود به معنای واقعی کلمه ناکام ساخت.

این مدرس دانشگاه خاطرنشان کرد: امروز هم داستان موفقیت های جبهه مقاومت با وجود همه سختی ها و فشارها و جنایات بی سابقه دشمن صهیونیستی همین است کما این که در سایه ایمان و امید جوانان جبهه مقاومت باز هم شاهد شکست های بیشتر اشغالگران صهیونیست خواهیم بود.

وی گفت: به حول و قوه الهی و با وجود حمایت همه جانبه آمریکا و کشورهای مستکبر از غده سرطانی اسرائیل، پیروزی نهایی متعلق به جبهه حق است و باطل با وجود همه جلوه گری هایش محکوم به شکست است به شرط آن که ما در مسیر حق و حقانیت گام برداشته و در این راه استوار باقی بمانیم و دین خدا را یاری دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha