دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
کد خبر: 1196311
۵ آبان ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۶
تبریز

حوزه/ رئیس اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان هریس گفت: در یک عمل خداپسندانه و خیر خواهانه واقف نیک‌اندیش آقای عسکرشیخ الاسلامی زمینی به مساحت ۱۲۸ مترمربع به ارزش بالغ بر یک میلیارد تومان درشهرستان هریس به نیت معالجه ودرمان بیماران وقف کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام عمادی رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان هریس در جمع خبرنگاران گفت: وقف از افتخارات مکتب اسلام بوده و همچنین از مؤثرترین اهرم‌های اعتقادی و فرهنگی برای جبران بخشی از نیازهای مادی و معنوی جامعه است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان هریس از وقف زمینی به مساحت 128 مترمربع در شهرستان هریس توسط آقای عسکرشیخ الاسلامی خبر داد و گفت: عوائد حاصل از این وقف جهت معالجه ودرمان بیماران هزینه می‌شود.

حجت الاسلام عمادی ادامه داد: ارزش این موقوفه بیش از 1 میلیارد تومان است.

وی با بیا اینکه اداره اوقاف و امور خیریه، متولی امامزادگان و بقاع متبرکه و اماکن مذهبی است، بیان داشت: فعالیت‌های مختلف درمانی و تهیه دارو برای نیازمندان جامعه نیز بخشی از فعالیت ها و عمل به نیت خیر اندیشان واقف میباشد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان هریس خاطرنشان کرد: این فعالیت‌ها نیازمند حمایت‌های معنوی و مادی بوده و یکی از بهترین ظرفیت‌ها وجود موقوفات متعدد درمانی در سطح استان میباشد..

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha