دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
شهادت پرسنل مرزبانی در شهرستان تفتان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: ارتکاب جنایات تروریستی علیه امنیت و اقتدار ایران اسلامی، هرگز نمی‌تواند عزم و اراده ملت بزرگ ما را در دفاع از میهن تضعیف کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در استان کردستان با صدور پیامی شهادت ۱۰ نفر از پرسنل و سربازان وظیفه مرزبانی در شهرستان تفتان استان سیستان و بلوچستان توسط تروریست‌ها را محکوم کرد.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ /(آل عمران/ ۱۶۹)

شهادت، هنر مردان خداست و مردان سبزپوش و بی‌ادعای نیروی انتظامی استان سیستان و بلوچستان، همواره پاسداران امنیت و آرامش این دیار هستند.

شهادت ۱۰ تن از کارکنان انتظامی و سربازان وظیفه پاسگاه انتظامی گوهرکوه شهرستان تفتان، بار دیگر دل‌های ما را به درد آورد و نشان از دسیسه‌های پلید تروریست‌ها دارد، این عزیزان که در راه تأمین امنیت و آرامش مردم جان خود را فدای میهن کردند، نماد واقعی ایثار و فداکاری هستند.

دست‌های ناپاک دشمنان این مرز و بوم، بار دیگر به خون پاک این سربازان رشید آغشته شد.

ارتکاب جنایات تروریستی علیه امنیت و اقتدار ایران اسلامی، هرگز نمی‌تواند عزم و اراده ملت بزرگ ما را در دفاع از میهن تضعیف کند، دشمنان بدانند که امنیت این سرزمین با این اقدامات خدشه‌دار نخواهد شد و ما همواره در برابر تهدیدات ایستاده‌ایم.

اینجانب ضمن تسلیت به خانواده‌های داغدار و ملت شریف ایران، از درگاه خداوند متعال علو درجات برای این شهیدان و صبر و شکیبایی برای بازماندگان خواستارم، یاد و خاطره این عزیزان همواره در دل‌های ما زنده خواهد ماند و ما را در ادامه راهشان مصمم‌تر خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha