دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
یی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: اگر معرفت و ارادت به اهل بیت(ع) و دین را از ما بگیرند نمی‌توان چیزی گفت اما دشمن می‌خواهد ما را از دین، فرهنگ و اهل بیت(ع) دور کند. میدان نبرد تعلیم و تربیتی یکی از میادین جنگ ترکیبی و تعلیمی دشمن با ماست.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی در دیدار جمعی از مدیران مدارس متوسطه ناحیه یک ساری، اظهار کرد: میدان نبرد تعلیم و تربیتی یکی از میادین جنگ ترکیبی و تعلیمی دشمن با ماست.

وی افزود: هیچ مسئولیتی به سنگینی مسئولیت تعلیم و تربیت نیست، زیرا در آینده هیچ چیزی از ما باقی نمی‌ماند و آیندگان جای ما را می‌گیرند که مهم است چه کسانی باشند.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان اینکه گاهی فرزندان انسان اگر درست تربیت نشوند، دشمن انسان خواهند شد، گفت: گناه بدتربیت کردن دیگران به حساب خودمان نوشته می‌شود، چه والدین باشیم چه از مدیران مدرسه و اگر روی این بچه‌ها در جهت منفی کار شود یا در دامان یک خانواده منفی یا معلم منفی‌نگر و مدیر منفی‌باف تربیت شوند درست نیست.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ما بر سر یک فرصت و یک تهدید بی‌نظیر هستیم، عنوان کرد: پیامبر اکرم (ص) به حضرت علی (ع) فرمودند اگر یک نفر به‌وسیله تو هدایت شود از تمام آنچه خورشید بر آن می‌تابد باارزش‌تر است.

امام جمعه ساری در ادامه یادآور شد: اگر معرفت و ارادت به اهل بیت (ع) و دین را از ما بگیرند نمی‌توان چیزی گفت اما دشمن می‌خواهد ما را از دین، فرهنگ و اهل بیت (ع) دور کند، به فرموده خداوند چنانچه هر کسی از ملت ابراهیم برگردد سفیه است.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان اینکه اولین مرحله انجام کار آن است که باید بدانید کارتان چقدر بزرگ است، اذعان کرد: هر معلمی باید برای اولیای کلاس خودش هر فصل یک جلسه برگزار کرده و مدیریت تربیتی و اخلاقی داشته باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha