دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
سید محمد سعیدی پیام

حوزه/ آیت الله سعیدی ضمن محکومیت اقدام غیرقانونی رژیم صهیونیستی علیه کشورمان، از متخصصان نظامی و نیروهای مسلح کشور صمیمانه تقدیر و تشکر کرد و گفت: دفاع افتخارآمیز سامانه‌های پدافندی کشور نمایانگر تلاش و نبوغ متخصصان و مهندسان عرصه نظامی کشور بود که با وجود تحریم‌ها و فشارهای دشمن چنین پیشرفتی را رقم زده‌اند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله سید محمد سعیدی در پیامی از متخصصان نظامی و نیروهای مسلح کشور برای آمادگی و هوشیاری در مقابل تجاوز دشمن به خاک کشور صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.

متن پیام به شرح زیر است؛

بسم‌الله الرحمن الرحیم

«وَدَّ الَّذِینَ کَفَرُوا لَوْ تَغْفُلُونَ عَنْ أَسْلِحَتِکُمْ وَ أَمْتِعَتِکُمْ فَیَمِیلُونَ عَلَیْکُمْ مَیْلَهً واحِدَهً»

دفاع افتخارآمیز سامانه‌های پدافندی کشور در مقابل تجاوز موشکی رژیم غاصب صهیونیستی به خاک کشورمان که با حمایت و کمک همه‌جانبه کشورهای غربی و در رأس آنها آمریکای جنایتکار به وقوع پیوست نمایانگر تلاش و نبوغ متخصصان و مهندسان عرصه نظامی کشور بود که باوجود تحریم‌ها و فشارهای دشمن چنین پیشرفتی را رقم زده‌اند.

آمادگی و هوشیاری در برابر دشمنان از توصیه‌های مؤکد دینی است که امروز غیور مردان ارتشی، سپاهی و انتظامی کشور با رهنمودهای فرمانده کل قوا آن را سرلوحه کار خود قرار داده و نه‌تنها تجاوزات دشمن را دفع می‌کنند که در مقابل هر تعدی دشمن پاسخی متناسب به او می‌دهند تا زمانی که از تجاوز و تعدی دست بردارد.

اینجانب از جوار بارگاه ملکوتی حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها ضمن محکوم‌کردن اقدام غیرقانونی و مخالف قوانین بین‌المللی رژیم صهیونیستی علیه کشورمان، از متخصصان نظامی و نیروهای مسلح کشور صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم و از خداوند متعال دوام توفیقات این جهادگران گمنام عرصه دفاعی را خواستارم.

تولیت حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها و امام‌جمعه قم

سید محمد سعیدی

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha