سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان چهارمحال و بختیاری گفت: 120 مبلغ اعزامی از مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه در ایام تابستان توسط این معاونت ساماندهی و بر اساس نیاز در مناطق مختلف استان مستقر شدند.

به گزارش سرویس استان های مرکز خبر حوزه، حجت الاسلام کرامت صفایی با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده اظهار داشت: 25 نفر از روحانیون مستقر در استان نیز به منظور شرکت در امر تبلیغ به نقاط مورد نیاز اعزام شدند.

وی با اشاره به سرکشی از محل تبلیغ روحانیون هجرت بلند مدت گفت: در این اقدام، مشکلات روحانیون هجرت بلند مدت مورد بررسی قرار گرفت و راهکارهایی نیز جهت رفع آن مشکلات ارائه گردید.

حجت الاسلام صفایی همچنین از جذب و تشکیل پرونده برای 12 نفر از طلاب و روحانیون چهارمحال و بختیاری به عنوان مبلغ کوتاه مدت خبر داد و گفت: 4 نفر طلبه و روحانی نیز در قالب طرح هجرت بلند مدت در مناطق سامان و لردگان جذب شده اند.

وی به گردهمایی مبلغین هجرت بلند مدت و کوتاه مدت اشاره کرد و گفت: در این گردهمایی که با همکاری سازمان تبلیغات استان و معاونت تبلیغ حوزه های علمیه صورت گرفت، مبلغین با روش های جدید و تجارب تبلیغی آشنا شدند.

حجت الاسلام صفایی در پایان با اشاره به برنامه های مختلف فرهنگی برای طلاب و مبلغین حوزه علمیه استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در همین راستا به منظور دیدن فیلم طلا و مس، سانسی برای طلاب و مبلغین شهرکرد اختصاص یافت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha