چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ |۲۸ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 2, 2024

مرکز آموزش های غیر حضوری مرکز جهانی علوم اسلامی، امکان آموزش غیر حضوری علوم و معارف اسلامی را برای علاقمندان در سراسر جهان فراهم کرد.

مدیر دانشستان عالی امام خمینی(ره) در گفتگو با خبرنگار مرکز خبر حوزه با اعلام این خبر افزود: زیر ساخت های سخت افزاری و نرم افزاری و تولید محتوای لازم در این زمینه صورت گرفته و از سال تحصیلی جدید در دو رشته زبان و معارف اسلامی و فقه و معارف اسلامی برنامه آموزشی خود را آغاز می کنیم.

حجت‌الاسلام سید محمود کاویانی با اشاره به ارائه محتوای آموزشی در قالب پنج زبان فارسی، عربی، انگلیسی، فرانسه و اردو گفت: مطالب آموزشی علاوه بر ارائه در محیط web به شکل لوح های فشرده تعاملی(interactive) نیز ارائه خواهد شد.

وی دارا بودن حداقل 15 سال و مدرک دیپلم را از شرایط پذیرش این آموزش برشمرد و افزود: رویکرد اولیه دانشستان عالی امام خمینی(ره)، پذیرش طلاب غیر ایرانی است ولی درصد محدودی را هم برای ایرانی ها در نظر گرفته ایم.

مدیر دانشستان عالی امام خمینی(ره) شعار آموزش های غیر حضوری را همه جا، همه کس و همه وقت عنوان کرد و گفت: واحدها و ترم های آموزشی و حداکثر مدت زمان دوره ها نیز بر همین اساسی تعریف خواهد شد.

وی حضور حداقل یکساعت در روز در برنامه های آموزشی این دانشستان را از شرایط تحصیل در دوره های آموزشی آن دانست و اظهار داشت: دانشستان عالی امام خمینی(ره) با بهره مندی از اساتید برجسته حوزه زمینه مناسبی برای تعالی افراد در اقصی نقاط عالم فراهم خواهد آورد تا با علوم و معارف اسلامی آشنا شوند.

حجت‌الاسلام کاویانی به استقبال گسترده علاقمندان برای نام نویسی در این دانشستان اشاره کرد و گفت: حداقل 12 رشته آموزشی دیگر از جمله فلسفه، کلام و حقوق را در برنامه دراز مدت دانشستان گنجانده ایم تا به رشته های موجود افزوده شود.

خاطرنشان می شود دوستداران علوم و معارف اسلامی برای نام نویسی و کسب آگاهی بیشتر از شرایط آن می توانند به پایگاه اینترنتی www.islamicvu.ir  مراجعه کنند.


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha