دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ |۱۵ محرم ۱۴۴۶ | Jul 22, 2024

مدرسه علمیه الزهرای بندرعباس نمایشگاه دفاع مقدس را در راستای احیای یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی برگزار نمود.

به گزارش مرکز خبر حوزه، معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرای بندرعباس گفت: همزمان با افتتاح سال تحصیلی مدرسه علمیه الزهرا(س) بندرعباس، نمایشگاه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در پارک بانوان این استان به همت معاونت فرهنگی این مدرسه برگزار شد.

خانم سلطان عباسی، با تشریح فعالیت‌های فرهنگی در این نمایشگاه اظهار داشت: پخش نوارهای دفاع مقدس، و محصولات فرهنگی اعم از کتاب و نرم افزار‌های اسلامی، نمایش فیلم و کلیپ دفاع مقدس، بر پایی غرفه‌های کودکان غرفه حجاب و ارائه پوشش‌های اسلامی از فعالیت‌های این نمایشگاه بوده است.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا(س) افزود: برپایی ایستگاه صلواتی، غرفه نقاشی کودکان با محوریت دفاع مقدس و اهداء جایزه به برترین‌ها، ارائه مجله «امتداد» به بازدید‌کنندگان، و ارسال بلوتوث صلواتی با محوریت کتب دینی و نرم افزار‌های مختلف از دیگر فعالیت‌های این نمایشگاه می‌باشد.

وی با اشاره به آغاز سال تحصیلی حوزه‌های علمیه عنوان کرد: ایجاد فضای معنوی روزهای دفاع مقدس در محوطه مدرسه، نصب بنر شهدا، برگزاری مراسم ختم صلوات برای شادی ارواح پاک شهدا، غبار روبی گلزار شهدای گمنام و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا از فعالیت‌های بانوان طلبه در هفته آغازین سال تحصیلی جدید بوده است.  

 

 

 

 

 

 

 


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha