پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳ |۱۸ محرم ۱۴۴۶ | Jul 25, 2024

حضرت آیت‌الله نوری‌همدانی گفتند: حضور مردم عاشورایی در راهپیمایی روز گذشته نشانه پایبندی به نظام و ولایت است.

به گزارش مرکز خبر حوزه، معظم‌له در دیدار جمعی از روحانیون و ائمه جماعات تهران تصریح کردند: چون دشمنان نظام از مردم انقلابی سیلی خورده‌اند و نباید حرکات شخصیت تعداد اندکی فتنه‌گر و آشوبگر دل خوش ‌کنند.

حضرت آیت‌الله نوری‌همدانی به پیوند این نظام به قیام عاشورا اشاره کرده و گفتند: انقلاب اسلامی ایران برای از بین بردن استکبار به وجود آمد، همان‌طوری که قیام عاشورا برای از بین بردن یزید و استکبار توسط امام حسین (ع) صورت گرفت.

ایشان به وظیفه علما نسبت به حفظ نظام اشاره کرده و تصریح کردند: حفظ نظام اسلامی و حمایت از مردم برای رفع مشکلات و حضور در صحنه و بقای انقلاب از وظایف علما و روحانیون است.

حضرت آیت‌الله نوری‌همدانی با توجه به وظیفه مسئولین نسبت به مردم گفتند: مسئولین و کارکنان ادارات باید نسبت به مردم آگاه و انقلابی با تواضع و مهربانی برخورد کنند.

ایشان به دو دیدگاه امام در مورد مردم و توجه به اسلام پرداخته و خاطرنشان کردند: امام (ره) توجه به مردم و رعایت قوانین اسلامی را برای همه مسئولین و علما مهم دانسته‌اند.

این مرجع تقلید گفتند: استقلال آزادی، جمهوری اسلامی از اصول انقلاب اسلامی است و برای اینکه نظام آسیب نبیند باید در فکر دفاع و تقویت آن باشد.


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha