سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ |۱۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 18, 2024

نهمین دوره آزمون ورودی مرکز تخصصی مهدویت، روز گذشته در سالن اجتماعات مدرسه فیضیه قم برگزار شد.

معاون آموزش مرکز تخصصی مهدویت در گفت وگو با مرکز خبر حوزه، اظهارداشت: بیش از 300 نفر از طلاب برادر برای شرکت در آزمون رشته تخصصی مهدویت مقطع سطح سه ثبت نام کردند.

حجت الاسلام علی مصلحی با اشاره به مواد آزمون، ادامه داد: مکاسب، کفایه ، بدایة المعارف، تلخیص الهیات و دادگستر جهان عناوین دروس و منابع آزمون بوده‌‌اند.

وی افزود: نتایج این آزمون31 اردیبهشت از طریق پایگاه‌ اطلاع‌رسانی مرکز تخصصی مهدویت اعلام می شود و از میان قبول شدگان 70 نفر از برترین ها برای آزمون شفاهی انتخاب می شوند و در پایان 35 نفر پذیرفته خواهند شد.

معاون آموزش مرکز تخصصی مهدویت گفت: اطلاعاتی در زمینه مباحث قرآنی، تاریخی و مهدویت، سوالات مربوط به آزمون شفاهی است که قبول شدگان در امتحان کتبی می توانند برای کسب اطلاع بیشتر درباره کلیات آزمون شفاهی به این مرکز مراجعه نمایند.

وی بیان داشت: فارغ التحصیلان این رشته می توانند در مراکز علمی و پژوهشی و اطلاع رسانی حضور یافته به فعالیت های علمی و پژوهشی خود ادامه دهند و نیز در تهیه و تدوین مجلات با این مرکز همکاری نمایند.

حجت الاسلام مصلحی خاطر نشان کرد: در مرکز تخصصی مهدویت تاکنون 250 فارغ التحصیل در مقطع سطح سه و 110 دانش پژوه نیز در حال فراگیری مباحث مهدوی هستند که امسال 30 نفر از آنها فارغ التحصیل می شوند.


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha