یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024

حضرت آیت الله جوادی آملی در پاسخ به نامه خانواده امام موسی صدر به ایشان، در تماسی تلفنی خبر دادند که برای آزادی امام موسی صدر دعا می‌کنند.

به گزارش مرکز خبر حوزه به نقل از روابط عمومی مؤسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر، حضرت آیت الله جوادی آملی روز سه شنبه 24 اسفند 89 در تماس تلفنی با خانم حورا صدر، فرزند امام موسی صدر بیان داشتند که در نماز جماعت خود، امام موسی صدر را دعا کرده‌اند.

ایشان افزودند: همچنان که در نامه‌‌ای که چند سال پیش نوشته شد، این جمله را ثبت کردیم که «ثم جئت علی قدرٍ یا موسی» اکنون نیز امیدواریم چنان که خداوند درباره موسی کلیم الله فرمود، ان‌شاء الله این عزیز نیز زودتر بازگردد.

* دعاگوی امام موسی صدر بوده و هستم

بر پایه گزارش این موسسه آیت الله گرامی از علمای قم با ارسال نامه‌ای به خانواده امام موسی صدر، نگرانی خود را درباره امام موسی صدر بیان کردند.

ایشان در این نامه با اشاره به این‌که از شروع مبارزات لیبی نگران حال امام موسی صدر بوده است، بیان‌کرده‌اند که دعاگوی امام موسی صدر بوده و هستند.

آیت‌الله گرامی در این نامه با ابراز نگرانی از این که «دیوانه‌ی لیبی» دیوانگی تازه‌ای بکند، اظهار داشتند: از خداوند تعالی آرزوی خلاص و آزادی امام موسی صدر کرده‌اند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha