یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ |۲۱ محرم ۱۴۴۶ | Jul 28, 2024

دبیر اجرایی همایش ملی سیاست‌های کلی نظام اداری از ارسال بیش از 200 مقاله به دبیرخانه این همایش خبر داد.

حجت الاسلام مجید برونی دبیر اجرایی همایش ملی سیاست های کلی نظام اداری در گفتگو با خبر نگار مرکز خبرحوزه با اشاره به اتمام مهلت ارسال مقالات گفت: مهلت ارسال عمومی آثار به اتمام رسیده است، ولی  برای افرادی که  مقالات علمی پژوهشی مرتبط با موضوع  رویکرد اسلامی  نظام اداری  دارند می توانند  تا دو هفته مانده به برگزاری همایش، آثار خود را به دبیر خانه علمی همایش ارسال کنند .

 وی در رابطه با ارسال مقالات افزود  : 210  چکیده و مقاله به دست ما رسیده  است که از این میان 50  مقاله و مابقی  چکیده است که بر اساس ارزیابی‌های اولیه 5 مقاله  رد شد .

 دبیر اجرایی همایش ملی سیاست های کلی نظام اداری تصریح کرد: از این همایش انتظار می‌رود که بتواند بستری برای مدیران در سطح کشور ایجاد و تا آنان بتوانند سیاست های کلی نظام اداری را عملیاتی کنند .

حجت الاسلام برونی ادامه داد: با توجه به شناسایی ظرفیت ها که در همین رابطه تاکنون 32 دستگاه اجرایی شناسی شده است و آنچه اهمیت دارد حضور این دستگاه‌ها با نگاه فعالانه و رویکرد اسلامی  در کارهای اجرایی است.

وی با اشاره به کار گروهای تعیین شده در همایش، یادآور شد: 5 کارگروه ویژه مباحثی از قبیل تعیین عناوین و زمان برگزاری نشست های تخصصی ارزیابی مقالات مربوطه‌ تعیین سئوالات تخصصی برای انجام مصاحبه، شناسایی ظرفیت های همکاری دستگاهی و افراد صاحب نظر را پیگیری کردند.

 حجت الاسلام برونی در رابطه با زمان برگزاری همایش گفت: همایش در دهه اول خردادماه سال جاری برگزار خواهدشد ، اما قبل از برگزاری همایش ازپانزدهم تا بیستم اردیبهشت ماه  15 نشست تخصصی برگزار می شود، همچنین کمیته‌های علمی و اجرایی با همکاری شورایی غنی سازی مقالات به بررسی آثار رسیده می پردازند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha