پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳ |۱۸ محرم ۱۴۴۶ | Jul 25, 2024
کد خبر: 249192
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۰۱:۲۷

دوره آموزشی – خانوادگی مبلغان طرح هجرت استان تهران پس از سه روز برگزاری با تجلیل از برگزیدگان به کار خود پایان داد.

به گزارش سرویس استان های مرکز خبر حوزه، این دوره به همت معاونت تبليغ و آموزش‌هاي كاربردي حوزه علميه استان تهران از هفتم لغایت نهم اردیبهشت ماه سال جاری در مجتمع فرهنگي اردويي ايثار كردان برگزار شد و در مراسم اختتاميه از برگزيدگان آن تجلیل به عمل آمد.

بنا بر این گزارش، در اين دوره كه بیش از 500 نفر از مبلغان هجرت و خانواده هايشان حضور داشتند، كلاسهاي آموزشي آشنايي با اديان و فرق و انحرافي، زن، زيبايي معنوي و سلامت، ‌تربيت فرزند و نیز مهارت در تحليل سياسي برای شرکت کنندگان برگزار شد، ضمن آن که برنامه هاي آموزشي و تفريحي ويژه فرزندان مبلغان، جلسه مشاوره، برگزاري نمايشگاه فرهنگي، ‌اجراي نمايش با موضوع دفاع مقدس از ديگر برنامه هاي اين دوره 3روزه بود. در مراسم اختتاميه حجت الاسلام و المسلمين سيدباقر خسروشاهي، مدير حوزه علميه استان تهران و حجت الاسلام و المسلمين غفاري مديركل اعزام و پشتيباني حوزه هاي علميه سراسر كشور به ایراد سخن پرداختند.

همچنین معارفه حجت الاسلام ملكي به عنوان معاون تبليغ و آموزش‌هاي كاربردي استان البرز، اهداي تنديس و تجليل از مبلغان برگزيده، تجليل از معاون شهرستان برگزيده، آغاز به كار واحد خواهران معاونت تبليغ و آموزشهاي كاربردي استان تهران، از دیگر رویدادهای مطرح در این اردو بود.

شایان ذکر است، مبلغان هجرت استان تهران در خاتمه ضمن حمایت خود از مردم بحرين و محكوميت جنايات آل سعود و آل خليفه، با سردادن شعارهايي بر تبعيت مسئولان از مقام معظم رهبري تاكيد کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha