چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
کد خبر: 256115
۲۸ شهریور ۱۳۹۰ - ۲۳:۰۰

امروز به بركت اسلام و قدرت نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران، نفوذ انقلاب نه تنها منطقه‌اي، بلكه جهاني شده و پیام آن مرزها را در نوردیده است.

امام جمعه سنقر کلیایی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس استان‌هاي مركز خبر حوزه، با اشاره به تأثیرگذاری انقلاب اسلامی ایران بر جریان بیداری اسلامی منطقه، اظهارداشت: تسخير لانه جاسوسي رژيم صهيونيستي به دست انقلابيون مصر، نشانه شجاعت جوانان اين سرزمين است.

حجت الاسلام شمس ‌الله برقراری ادامه داد: امروز دنيا اعتراف مي‌كند كه پيام آزادي‌خواهي، استقلال طلبي و اسلام‌خواهي ملت ايران مرزها را درنورديده و جهاني شده است.

وي افزود: استقلال و استقرار نظام جمهوري اسلامي در ايران يكي از نعمت‌هاي بزرگ الهي بود كه نه تنها ما بلكه ساير ملل آزادي‌خواه جهان هم از اين نعمت متنعم هستند.

رئيس شوراي فرهنگ عمومي شهرستان سنقر ادامه داد: شيريني و حلاوت حكومت ولايت فقيه بسيار زياد و قابل شكرگزاري است و شهداي سرافراز ما در دوران انقلاب و دفاع مقدس، شهد شيرين اين نعمت الهي را چشيدند و جان خود را براي استقرار و استحكام نظام اسلامی فدا كردند.

وی خاطرنشان ساخت: امروز برهمه ما تكليف است که حافظ و نگهدار نظام جمهوري اسلامي ايران باشيم و آن را با جان خود محافظت كرده و به صاحب اصلي‌اش بسپاريم.

حجت الاسلام برقراری تصریح کرد: به بركت اسلام و قدرت نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران، نفوذ انقلاب نه تنها منطقه‌اي بلكه جهاني شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha