پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳ |۱۸ محرم ۱۴۴۶ | Jul 25, 2024

حضرت آیت الله صافی گلپایگانی بر انتخاب نمایندگان متعهد، مستقل و مدافع اسلامیت نظام اسلامی تأکید کردند.

به گزارش مرکز خبر حوزه، این مرجع تقلید صبح امروز با حضور در پای صندوق اخذ رأی سیار 409 قم،  و شرکت در انتخابات، اظهار داشتند: نمایندگی مجلس، مسئولیتی شرعی و بسیار سنگین است؛ برسان اساس نماینده ای که انتخاب می شود، باید مستقل و متعهد بوده و به فکر مردم و گرانی و تورم باشد.

ایشان ادامه دادند: کسی که عهده دار نمایندگی مجلس می شود باید به فکر فقرا محرومین، رفع نواقص، مشکلات اقتصادی، گرانی و تورم باشد.

حضرت آیت الله صافی تأکید کردند: نماینده مجلس باید همه جهات را ببیند و به وظایف دینی و اسلامی خود به خوبی عمل کند.

ایشان یادآور شدند: کسانی که امروز انتخاب می شوند، همه مسئول هستند؛ باید مواظب باشند وظایف را به خوبی انجام دهند و در راستای معارف اهل بیت (ع) گام بردارند.

معظم له ادامه دادند: عنوانی که برای مجلس به عنوان مجلس شورای اسلامی انتخاب شده است، بسیار معنی دارد؛ یعنی همه جا باید اسلام باشد، همه نهادها و افراد باید اسلامی باشند.

این مرجع تقلید تأکید کردند: اصل عنوان جمهوری اسلامی و مجلس شورای اسلامی و نهادهای اسلامی این پیام را دارد که همه چیز ما باید اسلامی باشد و مردم هم برای حفظ اسلام به صحنه آیند.

ایشان خاطرنشان کردند: این عنوان اسلامی است که مردم را در 22 بهمن و امروز به میدان آورده و نماینده خود را انتخاب می کنند؛ بنابراین تا زمانی که ما به اسلام متعهد باشیم، مردم حمایت و پشتیبانی خواهند کرد.

حضرت آیت الله صافی با بیان این که اسلام به جامعه ما قدرت داده است، گفتند: باید روی عنوان اسلام فکر کرد و سنتهای اسلامی را نگه داشت و نباید در این عنوان خدشه و ضعفی پیدا شود.

این مرجع تقلید  تأکید کردند: مجلس شورای اسلامی باید طوری پیش برود که مورد رضای امام زمان (ع) باشد، آن حضرت هم انتظار دارند و مردم هم در برآوردن این انتظارات در حد توان خود تلاش کرده اند.

معظم له با تأکید مجدد بر انتخاب نماینده مستقل و مردم دار، گفتند: نمایندگان نباید به فکر دنیا باشند، بلکه باید به فکر مسئولیت خود باشند و امیدوارم کسانی که انتخاب می شوند برروی مسئله اسلامی تعهد داشته باشند و بتوانند در عرصه های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و ... برنامه ریزی های خوبی داشته باشند.

ایشان در پایان ابراز داشتند: امیدوارم این انتخابات و گزینش، تحت عنایت حضرت بقیه الله (ع)، با موفقیت و انتخاب اشخاص متعهد، مستقل، مومن و غم خوار جامعه که متوجه امور و جهات داخلی و خارجی و  عظمت و شکوه انقلاب و اسلام باشند، همراه باشد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha