چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024

همایش«بررسی نقش بانوان مسلمان در جهاد اقتصادی» 25 اردیبهشت ماه سال جاری در مدرسه علمیه خواهران نورالزهرا(س) تهران برگزار می گردد.

حجت الاسلام و المسلمین سید رضا فقیهی در گفتگو با خبرنگار سرویس استان های مرکز خبر حوزه،  با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: فراخوان مقالات این همایش در هشت محور، سال گذشته اعلام شد و 50 مقاله از سوی دانشجویان و طلاب خواهر به دبیر خانه آن ارسال گردید.

موسس مدرسه علمیه نورالزهرا (س) تهران همچنین افزود: هم اکنون مقالات ارسالی از سوی داوران مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته و انشاالله در روز برگزاری همایش از صاحبان آثار برتر تقدیر به عمل می آید.

وی با اشاره به این که هنوز سخنرانان این همایش به طور قطعی مشخص نشده است، گفت: هماهنگی لازم برای حضور و سخنرانی خانم مجتهدزاده ، مشاور رییس جمهور در امور بانوان انجام شده است.

حجت الاسلام و المسلمین فقهی در ادامه با اشاره به این که این مدرسه در سال 78 تاسیس شده است، ابراز داشت: تاکنون مدرسه علمیه نورالزهرا(س) 6 دوره فارغ التحصیل داشته که به طور متوسط در هر دوره 25 تن از طلاب سطح 2 حوزه را به اتمام رسانده اند.

وی همچنین با بیان این که در حال حاضر 25 استاد در این مدرسه ، امر تدریس را بر عهده دارند، گفت: تعداد طلاب مدرسه در حال حاضر حدود یکصد نفر است که از پایه اول تاششم تحصیلی، مشغول به فعالیت علمی می باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha