چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بهره مندی از رهنمودهای مراجع عظام را از وظایف مسئولین برشمرد و گفت: مرجعیت سنگر بزرگ دفاع از اسلام و قرآن است و ما وظیفه داریم همواره در خدمت این بزرگواران باشیم.

دکتر محسن رضایی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری حوزه، ولایت و رهبری را یکی از نعمت‌های بزرگ خداوند به ملت ایران برشمرد و اظهار داشت: امروز ما شاهد انسجام ملی در کشور هستیم که بعد از 300 سال دوباره به ایران برگشته و این انسجام ملی نه در دوره قاجار و نه در دوره پهلوی هرگز وجود نداشت.

وی با بیان این‌که این انسجام با محوریت رهبری بوجود آمده است، افزود: اگر این انسجام ملی نبود ما نمی‌توانستیم انقلاب کرده و در برابر دشمنان پیروز شویم و در دفاع مقدس هم شاهد توفیقات فراوانی باشیم.

انسجام کشور در گرو تبعیت از رهبری است

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این‌ که مقام معظم رهبری نعمت بزرگی از سوی خداوند به ملت ایران است، بر پیروی از ولایت فقیه تاکید و حفظ انسجام را در گروه تبعیت از آن عنوان کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به نقش و جایگاه مراجع عظام تقلید و علما اشاره کرد و گفت: مرجعیت از ارکان رکین و در حقیقت سنگر بزرگ دفاع از اسلام و قرآن است و الحمدالله در دوران جمهوری اسلامی این سنگر بیش از گذشته تقویت شده است.

رضایی دیدار با مراجع عظام و استفاده از رهنمودهای آنها را از وظایف مسئولین برشمرد و گفت: هر چه حرمت و جایگاه سنگر مرجعیت حفظ و گسترش باید، به نفع ایران و جهان اسلام است؛ ما مسئولین وظیفه داریم تا همواره در خدمت این بزرگواران باشیم.

18 / 313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha