چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024

رئیس دیوان وقف شیعه عراق با حضور در آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(علیهاالسلام)، با تولیت، مسئولان و مدیران آستان مقدس قم،گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سید صالح حیدری،‌ رئیس دیوان وقف شیعه عراق با حضور در آستان مقدس حضرت معصومه(سلام‌الله علیها) ضمن و گفت‌وگو با تولیت، مسئولان و مدیران آستان مقدس قم، از نزدیک با فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی آستان آشنا شد.

وی دربازدیدی که از مرکز  قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت(سلام‌الله علیها) داشت، گفت: اهتمام به قرآن این را به ما نشان می‌دهد که این کتاب آسمانی اساس و روش انسان‌ها در تمامی کارها و امور زندگی می‌باشد.

رئیس دیوان وقف شیعه عراق، با بیان این که چنین دیدگاهی نسبت به قرآن از سیره نبوی و ائمه معصوم(علیهم‌السلام) به ما رسیدن است، گفت: در این راستا برنامه‌های گوناگون قرآنی در عتبات عالیات برگزار می‌شود که بخش خواهران در رشته‌های حفظ،‌ تلاوت و تجوید مفاهیم قرآن کریم فعال است.

وی افزود: این  فعالیت‌های قرآنی موجب شد که ما در عرصه‌های مختلفی حضور یابیم که از جمله آنها اعزام حافظان و قاریان قرآنی از میان خواهران و برادران عراقی در مسابقات بین‌المللی قرآن کریم می‌باشد.

سید صالح حیدری با بیان این که فعالیت‌های قرآنی آستان مقدس قم و کلاس‌هایی که در حرم مطهر برگزار می‌شود،‌ کاری ارزشمند است،‌ گفت:‌ مانند این فعالیت‌های قرآنی نیز در عتبات عالیات دنبال می‌شود و امید است شاهد برکات قرآن کریم در فعالیت‌های خود باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha