یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024

حضرت آیت الله بشیر نجفی از مراجع مقیم نجف گفتند: سید عمار از بیت مرجعیت و بهترین نماینده مرجعیت در نجات دادن عراق از بحران ها است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، ایشان در دیدار گروهی از شیوخ قبایل و بزرگان طویریج استان کربلا بر ضرورت وحدت میان گروه های سیاسی موجود در عراق و تلاش برای حل بحران با استفاده از حکمت و گفتگو تاکید کردند و گفتند: این روش ها موجب استقرار سیاسی و امنیتی می شود.

حضرت آیت الله بشیر نجفی همچنین بر ضرورت مشارکت فعال در انتخابات آینده شوراهای استان ها و انتخاب افراد اصلح و خدمتگزار تاکید کرده و در پاسخ به سوالی در مورد انتخابات آینده ابراز داشتند: شما را به مشارکت فعال در انتخابات و انتخاب افراد پاک و خدمتگزار دعوت می کنم. مراقب باشید افراد فاسد و دزدان بیت المال و کسانی را که توانایی اداره امور را ندارند و به دنبال کسب امتیاز و اشغال کرسی قدرت هستند انتخاب نکنید.

ایشان در پاسخ به سؤال یکی از حضار درباره موضع گیری های حجت الاسلام سید عمار الحکیم(رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق) و سیاست وی گفتند: سید عمار الحکیم فرزند من و فرزند مرجعیت و فرزند فاطمه زهرا و بهترین نماینده مراجع در تلاش برای نجات دادن کشور از بحران های کنونی است. وی با وجود اینکه وزیر نیست و مسؤولیت رسمی ندارد خود را وقف خدمت به مردم کرده است.

حضرت آیت الله نجفی در پایان سخنان خود گفتند: خداوند متعال ما و شما را به درک این حرم شریف و مقدس و حوزه علیه مفتخر ساخته است؛ حوزه ای که پیشتاز حوزه های علمیه جهان است و این، مسؤولیت بزرگی را بر دوش ما و شما در محافظت از این امانت قرار می دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha