یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
کد خبر: 310823
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۰۷:۴۸

جمعیت علمای جبل عامل لبنان در بیانیه ای، اقدامات اخیر تروریستی در المزة و دمشق سوریه را که منجر به کشته و مجروح شدن تعداد زیادی از شهروندان سوری شد محکوم کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، در بیانیه این جمعیت آمده است: بار دیگر مخالفان مسلح سوریه، تروریست بودن خود را با این انفجار ها نشان دادند. انفجارهایی که در مناطق مسکونی از جمله منطقه المرجة رخ داد که یکی از مراکز تجاری و تاریخی شهر دمشق است و منجر به شهادت و مجروح شدن ده ها شهروند بی گناه و تخریب اموال عمومی و خصوصی شد.

این انفجار 24 ساعت پس از انفجار تروریستی منطقه المزة رخ داد که با هدف حمله به وائل الحلقی نخست وزیر سوریه صورت گرفت.

جمعیت علمای جبل عامل تاکید کرد: جهان باید در برابر این جنایت های بشری موضعی شجاعانه برای متوقف ساختن این حملات تروریستی و توقف حمایت تسلیحاتی از آنها اتخاذ کند و به جای تشویق آنها برای انجام این جنایت ها آنها را به حل سیاسی و نشستن بر روی میز گفتگو دعوت کنند. این تلاش های مذبوحانه تروریست ها برای ایجاد انفجار در مناطق امن، نتیجه خسارت و شکست آنها در میادین نظامی است.

این جمعیت همچنین ضمن تبریک ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) دختر پیامبر رحمت و هدایت، به درگاه الهی دعا کرد که شادی به دلهای مؤمنان بازگردد و زخم های دلهای اندوهگین التیام یابد به ویژه قلب اندوهگین زهرا(ع) به خاطر دخترش زینب در دمشق که تروریست ها این روزها تلاش میکنند حرم مقدس ایشان را تخریب و بار دیگر به ایشان بی احترامی کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha