پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳ |۱۸ محرم ۱۴۴۶ | Jul 25, 2024

مدیر حوزه علمیه استان قم بر لزوم تلاش هرچه بیشتر برای پویایی و بالندگی حوزه و ارتقاء سطح علمی و تربیتی طلاب جوان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین احمد فرخ فال، امروز یکشنبه در اجلاسیه اساتید سطح یک مدارس علمیه استان قم که در مدرسه عالی دارالشفاء برگزار شد، با اشاره به اهمیت رشد علمی، تاکید کرد: برای این که حوزه از نظر علمی و تربیتی، حوزه ای در شأن تشیع و پویا و بالنده  باشد، باید هر روز به دنبال بحث و بررسی روند ارتقاء علمی و  معنوی و تربیتی طلاب باشیم.

وی با تاکید بر این که برگزاری اجلاسیه اساتید مسیر روشنی در راستای ارتقاء علمی و تربیتی پیش روی اساتید و مدیران و کارگزاران حوز می گذارد، ابراز داشت: اگر خرد و تدبیر جمعی به کار گرفته شود، قطعا این گونه حرکت ها تکاملی خواهد بود.

مسئول حوزه مدیریت حوزه های علمیه کشور ادامه داد: ما باید هر روز در صدد طی کردن مسیر تکاملی برای طلاب مدارس علمیه باشیم تا سطوح عالی و خارج حوزه مسیر تکاملی را طی کند.

حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال تاکید کرد: هم در سطح یک و هم در سطح عالی اقتضای برنامه ریزی بهتر و کلان وجود دارد.

مدیر حوزه علمیه استان قم همچنین با اشاره به لزوم استفاده از همه ظرفیت ها، تصریح کرد: باید از فضلای مدارس علمیه برای تدریس در دروسی که گذرانده اند، استفاده کرد و این مسئله در مدارس علمیه نهادینه شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha