سه‌شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۳ |۲۱ صفر ۱۴۴۶ | Aug 27, 2024
کد خبر: 318229
۳۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۱:۱۸

ارتباط ما با این مکان مقدس باید موجب ارتقای ایمان و معنویت ما بشود نه اینکه ارتباط ما با این مکان همانند سایر مؤسسات و ادارات فقط ارتباطی مادی و کاری باشد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین ضیاءالدین زین‌الدین تولیت آستان مقدس علوی از افراد منتسب به آستان مقدس خواست با رعایت اخلاق مورد انتظار از خادم امیرالمؤمنین(ع) و تسلط به احکام شرع که هر شخص منسوب به این آستان باید آنها را بداند، به زائران خدمت کنند.

وی در دیدار هفتگی خود با کارکنان آستان مقدس علوی گفت: ارتباط ما با این مکان مقدس باید موجب ارتقای ایمان و معنویت ما بشود نه اینکه ارتباط ما با این مکان همانند سایر مؤسسات و ادارات فقط ارتباطی مادی و کاری باشد.

شیخ زین الدین افزود: باید فرزندان خود را توجیه کنیم که خدمت در این مکان پاک مرتبه ای از مراتب ایمان است، زیرا ما از این طریق به امیرالمؤمنین علی بن أبی طالب(ع) منسوب میشویم و این مقام و مرتبه ای کوچک نیست بلکه خدمت به امام علی(ع) است و خدمت به امیرالمؤمنین(ع) به این معنا است که ما خود را وقف خدمت بی چون و چرا کرده ایم و این خدمت ذخیره آخرت ما و موجب شفاعت ما خواهد بود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha