چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024

نمایشگاه آشنایی با کتب و نرم افزارهای مفید اعتقادی و اخلاقی با محوریت مهدویت، در محل دانشکده علوم قرآنی استان کرمانشاه برگزار شده است.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران امام خمینی (ره) کرمانشاه، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اعلام این خبرگفت: این نمایشگاه به همت طلاب خواهر مدرسه امام خمینی (ره) ویژه ورودی های سال تحصیلی 93-92 برگزار شده است.

خانم طاهره باتمانی، هدف از برگزاری این نمایشگاه را توجه نمودن به رسالت طلاب در تمام عرصه های فرهنگی اجتماعی در جوامع اسلامی و انتقال آن به نسل جوان عنوان کردو گفت: تعداد کتاب‌ها و نرم افزارهای ارائه شده در این نمایشگاه شامل کتب مهدویت (20 جلد)  در موضوعات(ظهور، قیام، حکومت امام مهدی(عج) و یاران امام و.... کتاب‌هااخلاقی(10 جلد)، کتاب‌های اعتقادی(10 جلد)،بالغ بر 15 جلد جزوات مشاوره ای و 15 نرم افزار در خصوص موضوعات روایی، اخلاقی، حجاب و زندگی نامه علما و روحانیون و...می باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه 270 نفر از طلاب خواهر جدید الورود حوزه های علمیه خواهران استان کرمانشاه در مقطع کارشناسی پذیرفته شدند،گفت: طلاب ورودی سال جدید با برنامه های توجیهی آموزشی و فرهنگی حوزه توسط مسئولین و اساتید اعزامی ازقم آشنا می شوند. 

خانم باتمانی در پایان، اعتکاف علمی- معنوی،دعوت از کارشناسان در موضوعات بهداشتی،سیاسی، اجتماعی و اخلاقی، مشاوره و برگزاری جلسات اخلاق عمومی در روزهای پنج شنبه هر هفته در بیت امام جمعه توسط آیت الله علما و پرداختن به مسائل اختصاصی مهدویت، نهج البلاغه و شبهات اعتقادی را از برنامه های دردست اجرا عنوان نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha