چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024

مدیران کل تبلیغات اسلامی و سازمان زندان‌های لرستان در نشستی مشترک تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از لرستان مدیر کل تبلیغات اسلامی استان در این نشست مشترک گفت: از  مهمترین عواملی که در بروز جرائم فردی و اجتماعی در جامعه  نقش  بسزایی دارد عدم اشنایی با دین و مباحث اعتقادی در بین افراد جامعه است .       

  وی تاکید نمود :باید برای  کاهش این معضل فرهنگی  در جامعه نهادهای  فرهنگی با تعامل و همکاری دو جانبه در جهت کاهش یا ریشه کن کردن آن با  نشر باورهای مذهبی در جامعه  تلاش کنند .

 حجت‌الاسلام مهدوی امین با اشاره به نقش مراکز تامینی و تربیتی در این رابطه  افزود: بررسی ها نشان می دهد  وجود  اعتقادات و باورهای اسلامی در بین افراد جامعه  نقش مهمی در تغییر نگرش وبازتوانی فردی و اجتماعی  زندانیان دارد.

در ادامه این دیدار  محمدی،مدیر کل اداره زندانهای  استان لرستان  با قدردانی از فعالیتهای فرهنگی و قرآنی  اداره کل تبلیغات اسلامی استان  لرستان به تشریح فعالیتهای فرهنگی و تربیتی زندانهای لرستان پرداخت و تصریح کرد: در زندانهای جمهوری اسلامی ایران نگاه به مقوله زندان از پلیسی به فرهنگی و تربیتی مبدل شده است و باید با نشر ارزشهای فرهنگی و تربیتی در جامعه نسبت به کاهش آسیب و جرم در جامعه تلاش شود.

در پایان این دیداردر خصوص برگزاری کلاس های مختلف آموزشی،قرآنی و احکام،برگزاری مناسبتهای ملی و مذهبی با مشارکت زندانیان ،برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی،توزیع محصولات فرهنگی  و اعزام روحانی و مبلغ  به زندانها در مناسبتهای مختلف تفاهم نامه همکاری این در نهاد  به امضا ء رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha