چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024

مشکلات مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران استان کردستان، یا حضور مدیران حوزوی این استان بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کردستان، حجت‌الاسلام علیرضا آزادی، مدیر حوزه علمیه کردستان، به همراه معاونین خود با حضور در مدرسه علمیه امام باقر(ع) شهرستان کامیاران، طی جلسه‌ای با اساتید و مسؤولین مدرسه به بررسی عوامل و موانع علمی و تربیتی طلاب پرداختند.

حجت‌الاسلام آزادی در این جلسه تصریح کرد: طبق بررسی‌های انجام شده ،رتبه علمی طلاب مدرسه کامیاران از متوسط علمی مدارس دیگر بیشتر است اما برای رسیدن به جایگاه علمی برتر تلاش مضاعفی لازم است.

مدیر حوزه علمیه کردستان افزود: امروز این مدرسه بدون هیچ حاشیه‌ای در زمینه علمی گام برداشته و مقدمات تحقق جهاد علمی در مدرسه موجود است؛ البته باید با شیوه‌هایی انگیزه علم آموزی را در طلاب مدرسه تقویت کرد.

وی با بیان این که ضعف علمی وجود دارد، اما این کشف تازه‌ای نیست، ابرازداشت: باید دنبال راه‌کار باشیم باید به این ضعف‌ها غلبه کنیم، یک علتش ضعف علمی آموزش و پرورش منطقه است، اما اساتید قوی و با انگیزه‌ای که جذب کرده ایم که باید جبران کنند .

این گزارش می افزاید: افزایش همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش از جمله مواردی بود که در این نشست به آن تاکید و راه‌کارهای همکاری بیشتر نیز ارایه گردید .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha