چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024

تجمع طلاب و روحانیان مدارس علمیه اهواز، صبح امروز با حضور پر شور مردم و طلاب و روحانیان مدارس علمیه در حمایت از قیام تاریخی و نجات بخش ملت ایران در 9 دی 1388 در مسجد اعظم اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اهواز، تجمع طلاب و روحانیان مدارس علمیه اهواز، صبح امروز با حضور آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، آیت الله حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی، نماینده مقام معظم رهبری در امور افغانستان، حجت الاسلام و المسلمین حاجتی، مدیر حوزه علمیه خوزستان، سردار شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان و سایر مسؤولان استانی برگزار شد.

بر اساس این گزارش، امروز بخی از کلاس های درسی مدارس علمیه اهواز تعطیل بوده و طلاب و روحانیان سراسر اهواز در حمایت از قیام و حماسه تاریخی مردم در نهم دی ماه سال 88 به مسجد اعظم اهواز آمدند و شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر فتنه گر» را سر دادند .

قابل ذکر است سخنران اصلی این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین حسن ابراهیمی، نماینده ولی فقیه در افغانستان بود که سخنان خود را پیرامون قیام تاریخی ملت ایران آغاز کرد و در بخشی از سخنان خود، اظهار داشت: اگر در فتنه 88 همه خواص نظام، در حمایت از ولایت فقیه به صحنه می آمدند، ما دیگر شاهد این همه مصیبت نبودیم و قائله در نطفه پایان می یافت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار داشت: پس از حرمت شکنی فتنه گران در عاشورای 88، مردم ایران تاب نیاورده و در حمایت از آرمان های ناب اسلامی و در لبیک به ندای رهبر خود، به میدان آمده و آن حماسه بزرگ و دشمن شکن را رقم زدند.

بنا بر این گزارش، در بخش پایانی این تجمع 30 نفر از فعالان عرصه بصیرت افزایی، با اهداء لوح تقدیر مورد تجلیل قرار گرفتند.

گفتنی است، پس از اتمام این تجمع، نمایشگاه «پشت پرده فتنه 88» رو نمایی و با استقبال خوب مردم نیز مواجه شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha