چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
کد خبر: 330116
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۹
حجت‌الاسلام پژمانفر

با تعطیل شدن مسائل مربوط به انرژی هسته ای، نظامی و... دشمنی آن ها پایان نخواهد یافت، زیرا تأثیر انقلاب در کشورها و حاکمیت دین در جهان باعث نگرانی دشمن شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري حوزه از مشهد، حجت الاسلام نصرالله پژمانفردر جمع طلاب مدرسه علميه حضرت زينب (سلام الله عليها) مشهد با اشاره به نامگذاري امسال، ابرازداشت: انقلاب اسلامی پرچمی را با عنوان کارآمدی دین و پاسخگويي به همه نيازهاي بشر در دنيا برافراشته است.

وي در رابطه با نظرات مختلف در این زمینه گفت: دو نگاه در داخل و خارج کشور نسبت به این موضوع وجود دارد؛ برخی افراد معتقدند دین فقط مربوط به مباحث فردی است و نباید در حوزه اجتماع و حکومت دخالتی داشته باشد و برخی برآنند که دین برای جزئی ترین مسائل نیز برنامه دارد.

 حجت الاسلام نصرالله پژمانفر با اشاره به این مطلب که بن بست‌های ایجاد شده در جامعه به دلیل فاصله گرفتن از دین است، اظهار داشت: اگر دین به معنای واقعی در جامعه حاکم شود بسیاری از گرفتاری‌ها برطرف خواهد شد.

نماینده مردم مشهد و كلات در مجلس شورای اسلامی با بیان تفاوت شرایط قبل از انقلاب و زمان حال  ادامه داد: با برافراشتن این پرچم و بیان این ادعا در جهان، سطح انتظارات نیز بالا رفته و مردم از ما توقع دارند كه در همه زمینه ها پاسخگو باشیم؛ در حالی که قبل از انقلاب انتظارات به این گستردگی نبود.

حجت الاسلام  پژمانفر، سپس به تلاش های دشمن عليه ايران اسلامي اشاره کرد و افزود: با تعطیل شدن مسائل مربوط به انرژی هسته ای، نظامی و... دشمنی آن ها پایان نخواهد یافت، زیرا تأثیر انقلاب در کشورها و حاکمیت دین در جهان باعث نگرانی دشمن شده است.

وي رسالت طلاب را پاسخگویی به سؤالات با رویکرد دینی و علمی دانست و برای رسیدن به این هدف بر خوب و عمیق درس خواندن، تولید علم و پاسخگویی متناسب با ذائقه افراد تأکید کرد.

 نماینده مردم مشهد و كلات در مجلس گفت: در کنار این موارد رعایت تقوی و حاکمیت آن در زندگی گامی مؤثر برای رسیدن به این مهم است.

گفتني است، اين نشست به همت واحد فرهنگي مدرسه علميه حضرت زينب (سلام الله عليها) مشهد با عنايت به سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي، برگزار شده بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha