پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ |۲۹ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 3, 2024
نمایشگاه کتاب

با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی از کتاب بیانات مقام معظم رهبری در بازدید از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و رونمایی از تمبر نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انجام می شود

به گزارش خبرگزاری حوزه کتاب «بهار کتاب» که شامل مجموعه بیانات مقام معظم رهبری در بازدیدهای سالانه ایشان از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است، با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی می‌شود.

در این مراسم که فردا سه‌شنبه 16 اردیبهشت برگزار می‌شود، کتاب «بهار کتاب» با حضور «علی جنتی» رونمایی خواهد شد. در این مراسم، تمبر بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نیز رونمایی می‌شود.

این مراسم در ساعت 12 در سالن «تولید علم» در نیم‌طبقه شبستان مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

عنوان «بهار کتاب» با استفاده از جمله معروف مقام معظم رهبری برای این کتاب انتخاب شده است. ایشان در یکی از بازدیدهایشان از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفتند: «این ایامی را که نمایشگاه کتاب در تهران برگزار می‌شود، به نظر بنده باید بهار کتاب نامید.»

«بهار کتاب» به مناسبت بیست و هفتمین سال برپایی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و با هدف گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه با استفاده از رهنمودهای مقام معظم رهبری تدوین و منتشر شده است.

این کتاب به کوشش «روح‌الله عباسی» و از سوی انتشارات «دفتر علم» در 121 صفحه و با قیمت 6500 تومان منتشر شده است.

«میزبانی از بهشت» در نمایشگاه کتاب به مخاطبان عرضه می‌شود

روایت حضور مقام معظم رهبری در خانه شهدا در یک کتاب

کتاب «میزبانی از بهشت» که شامل روایت حضور مقام معظم رهبری در خانه شهداست، از سوی انتشارات صهبا در نمایشگاه به مخاطبان عرضه می‌شود.

موضوع این کتاب حضور مقام معظم رهبری در منزل 5 خانواده شهید در مشهد مقدس و بازدید با خانواده شهداست.

در مقدمه این کتاب آمده است: «در چند سفر استانی اخیر آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، یکی از جذاب‌ترین و زیباترین اتفاقات، بازدیدهای ایشان از خانواده‌های شهدا بود که معمولاً به شکل حاشیه‌نویسی در فضای مجازی یا پخش فیلم‌هایی از صدا و سیما، منعکس می‌شد. همین چند فراز، نشان داد که این دیدارها چقدر جالب و پرنکته بوده‌اند. این مختصر منتشر شده، پیوند زیبایی بین بدنه عادی جامعه و حضرت آقا و شهدا ایجاد می‌کرد.»

«میزبانی از بهشت» با شمارگان 5000 نسخه و قیمت 5700 تومان از سوی انتشارات صهبا منتشر شده و در غرفه این انتشارات در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب به مخاطبان عرضه می‌شود.

روز جمعه در سالن یاس

مراسم یادبود چهلمین روز شهادت «علی خلیلی» برگزار می‌شود

مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت «علی خلیلی» به همت کمیته فعالیت‌های جنبی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود.

همزمان با چهلمین روز شهادت علی خلیلی شهید امر به معروف و نهی از منکر، شب شعری در سالن یاس برگزار می‌شود.

این مراسم روز جمعه از ساعت 17 تا 19 برگزار خواهد شد.

بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 10 تا 20 اردیبهشت در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برپاست.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha