چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
آیت‌اله صافی نمایشگاه

مسئول موسسه دار الزهرا(س) وابسته به دفتر آیت الله صافی با اشاره به عرضه آثار این مرجع تقلید در نمایشگاه قرآن گفت: ترجمه فارسی «منتخب الاثر فی امام ثانی عشر» در شش جلد در نمایشگاه بین المللی فرآن کریم مورد استقبال مراجعه‌کنندگان است.

حجت‌الاسلام معنوی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری  حوزه با اشاره به روایت پیامبر اسلام(ع) در خصوص توأم بودن قرآن وعترت تصریح کرد: در نمایشگاه قرآن برای استفاده از آیات و تفسیر درست آن به روایات حضرت محمد (ص) و اهل‌بیت(ع) نیاز جدی و ضروری داریم؛ همانطور که وجود مقدس حضرت بقیة الله فرمودند: «در زمان غیبت به راویان احادیث ما مراجعه کنید» براین‌ اساس دفاتر مراجع معظم تقلید در این نمایشگاه، آثار قرآنی آنان را در معرض بازدیدکنندگان قرار می‌دهند.

حجت الاسلام سید ابوالحسن معنوی، به عرضه کتابهای این مرجع تقلید اشاره و گفت: حضرت آیت الله صافی 110 جلد کتاب فاخر دارند و سعی شده همه آثار فاخر در نمایشگاه عرضه شود، بویژه «منتخب الاثر فی امام ثانی عشر» که یکی از شاهکارهای پژوهشی در زمینه امام زمان(عج) است و ترجمه فارسی آن در شش جلد در نمایشگاه عرضه شده است.

وی در ادامه به آثار حضرت آیت الله صافی را امام زمانی(عج) خواند و گفت: آثار دیگری شامل «امامت و مهدویت»، «انتظار عامل مقاومت»، و «لمحات» که مجموعه‌ای از مقالات است و همچنین کتبی در زمینه معارف دین وتوصیه به جوانان ،رهنمودها به جوانان، و اشعار معظم‌له در نمایشگاه قرآن عرضه شده است.

حجت الاسلام معنوی، به فعالیت موسسه دار الزهرا(س) در زمینه نرم افزارهای قرآنی اشاره  وافزود: در این زمینه موسسه کلیه آثار حضرت آیت الله صافی گلپایگانی به صورت یک نرم افزار با همکاری موسسه نور تهیه و در اختیار علاقه مندان قرار گرفته‌است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha