پنجشنبه ۷ تیر ۱۴۰۳ |۲۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 27, 2024
بب

رئیس دفترمعاونت فرهنگی وتبلیغی دفترتبلیغات اسلامی از ساخت مستند «سفره های نور » توسط این معاونت خبرداد .

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام ابراهیم احمدنژاد  با بیان این مطلب گفت: مستند سفره های نور توسط معاونت فرهنگی وتبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی و باهمکاری گروه فرهنگ و معارف شبکه سه سیما تهیه شده ودر ایام ماه مبارک رمضان از شنبه تا پنجشنبه از ساعت 17 از شبکه 3 سیما پخش می شود .

 وی افزود: این مجموعه مستند به معرفی مبلّغان وگروه های تبلیغی موفق وتوانمند پرداخته که آنان از مهارت وشیوه های تبلیغی بالایی برخوردار می باشند .

 مشاور طرح مستند سفره های نور ادامه داد: معاونت فرهنگی وتبلیغی دفترتبلیغات اسلامی تلاش کرده تا مبلّغان موفق ونمونه کشوری را با همکاری شعب مشهد واصفهان این دفتر شناسایی کرده وپس ازآن توسط گروهی که از سوی معاون محترم فرهنگی وتبلیغی منتخب گردیدند، فعالیت تبلیغی مبلّغان را بررسی وسپس به تهیه کننده محترم معرفی کنند.

 وی با اشاره به اهداف ساخت این مستند خاطرنشان کرد: یکی از اهداف این بود که وقتی بیننده آن را تماشا می کند یک پیام تبلیغی را دریافت کندو هدف دیگر شناساندن نقش مهم علمای اسلام و روحانيون ومبلّغان در تبليغ دين اسلام بوده است

حجت الاسلام احمدنژاد در خصوص هدف دیگر این طرح گفت: از آن جایی که مردم ومخاطبین ، مبلّغان وروحانیون را صرفاً با برپایی نمازجماعت و تبلیغ سنّتی می شناسند ، یکی از پیام های این مستندها ، آشناسازی مردم با دیگر فعالیت های مبلّغان وحضور جدّی آنان در عرصه های مختلف تبلیغی از قبیل تبلیغ در عرصه رسانه ، تبلیغ در عرصه کودک ونوجوان ، تبلیغ درعرصه جوانان ودانشگاه ها ، بیمارستان ها و پایانه ها ، کمپ های ترک اعتیاد ، تبلیغ گسترده در زندان ها ، تبليغ دانش آموزي ، تبليغ درمناطق محروم ومشترک و... بوده است .

 وی در پایان خاطرنشان کرد: از حمایت رئیس  دفتر تبلیغات اسلامی، معاون فرهنگی وتبلیغی، تمامی مدیران وهمکاران محترم دفتر وتهیه کننده وکارگردان به ویژه مدیر گروه معارف شبکه 3 سیماکه در ساخت این مستند ما را کمک ویاری دادند کمال تقدیر وتشکر داریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha