چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
حجت‌الاسلام صالحی منش

استاندار قم با بیان این که حاکمیت وظیفه دارد به وضعیت معیشتی خبرنگاران و رفاه خانواده های آن ها رسیدگی کند، تصریح کرد: خدا نکند بخواهیم به اصحاب رسانه بی اعتنایی کنیم و مشکلات اصحاب رسانه را برای رفع آن، پیگیری خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین صالحی منش در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار با اشاره به این که از دوران دفاع مقدس با اصحاب رسانه در ارتباط بودم، اظهار داشت: شهید صارمی قربانی خشونت و جنایت تروریست ها شد و بنا بود بنده نیز همراه شهید صارمی اعزام شوم؛ اما بنا به دلایلی در کنسولگری ماندم و این شهید بزرگوار به فیض شهادت نائل شد و همراه دیگر این شهید مجروح شد.

وی با اشاره به این که حاکمیت وظیفه دارد به وضعیت معیشتی خبرنگاران و رفاه خانواده های آن ها رسیدگی کند، تصریح کرد: دولت تدبیر و امید برای حرفه خبرنگاری ارزش قائل هستیم و اجازه نخواهیم داد در جریان حضور شخصیت های سیاسی به قم، به خبرنگاران استان توهینی صورت گیرد.

*رسانه های قم چهره خوبی را از دولت منعکس کرده اند

استاندار قم با بیان اینکه از روز آغاز فعالیت دولت یازدهم، تاکنون رسانه های قم به خوبی چهره دولت تدبیر و امید را منعکس کرده اند، گفت: خدا نکند بخواهیم به اصحاب رسانه بی اعتنایی کنیم و مشکلات اصحاب رسانه را برای رفع آن، پیگیری خواهیم کرد.

حجت الاسلام والمسلمین صالحی منش با تاکید بر اینکه نمایندگان مجلس شورای اسلامی قانون گذار هستند و برای اجرای مصوبات نیازمند قانون هستیم، تصریح کرد: نمایندگان مردم قم در مجلس می توانند به تبیین مشکلات خبرنگاران بپردازند و دولت را برای اقدامات یاری کنند.

*خبرنگاران خانم قم با حجاب کامل به فعالیت می پردازند 

وی با اشاره به فعالیت خبرنگاران خانم در پوشش برنامه های استان قم، گفت: از بانوان خبرنگار قم تشکر می کنم که با حجاب کامل و چادر و حیای اسلامی به وظیفه اطلاع رسانی خود می پردازند.

*بخشنامه شهرداری تهران اقدام به حقی بود

استاندار قم همچنین با اشاره به بخشنامه جداسازی فضای کار آقایان و بانوان در شهرداری تهران، اظهار داشت: این اقدام به اعتقاد بنده حرکت به حقی بود، اما سروصدای بسیاری در رسانه های دنیا کرد در حالی که بخشنامه کوچکی بود.

حجت الاسلام والمسلمین صالحی منش با بیان اینکه کار خبرنگاری همانند شمشیر دولبه است، ابراز داشت: خبرنگاران در جریان بخشی از اطلاعات امنیت کشور هستند و از بخش های دیگر ممکن است اطلاع نداشته باشند، به همین دلیل از آن ها درخواست می کنیم، تا مطلبی را به صورت کامل و جامع نمی دانند از انتشار آن خودداری کنند.

وی در پایان خواستار مطالعه بیشتر خبرنگاران در بخش های مختلف شد و گفت: خبرنگاران با بررسی بزرگان خبر در دنیا می توانند تبدیل به دانشمندان خبری شوند.

انتهای پیام/313 /33              

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha