دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ |۱ محرم ۱۴۴۶ | Jul 8, 2024
ایزدپناه

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با ابراز گلایه از کمبود بودجه های فرهنگی در کشور، گفت: فرهنگ، شناسنامه انقلاب اسلامی است و باید توجه بیشتری به این حوزه وجود داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجتالاسلام والمسلمین ایزدپناه، پیش از ظهر امروز در دومین همایش حدیث رضوی، در قم با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در حوزه نشر معارف اهل بیت(ع) گفت: ایشان با نگاه نافذ و کلام حکیمانه خود بانی جریان اهل بیتی(ع) در کشور بوده اند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم افزود: جشنواره حدیث رضوی یکی از این حرکتهای مهم و تاثیرگذار در جامعه است که خوشبختانه سال به سال نیز بر گستره آن افزوده می شود.

وی یادآورشد: امسال موضوع "جریانهای سیاسی و اعتقادی و فکری در زمان اهل بیت(ع )" برای این همایش در نظر گرفته شده بود که یکی از خلاءهای جدی در این حوزه نیز بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین ایزدپناه در ادامه با اشاره به برگزاری جشن های دهه کرامت در کشور، تصریح کرد: امسال در سراسر کشور، جشنهای باشکوهی در دهه کرامت برگزار شده است؛ این موج از قم شروع شده  و در سراسر کشور و کشورهای دیگر نیز ادامه دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم یادآورشد: جشن های دهه کرامت در سال های اخیر در عرصه کیفی و فراگیری و سازماندهی بسیار چشمگیر تر از گذشته بوده است و با مساعدت تولیت حرم های مطهر رضوی و کریمه اهل بیت(ع) این دهه در کشور نهادینه شد و روز به روز بر شکوه آن افزوده می شود.

وی در ادامه با ابراز گلایه از کمبود بودجه های فرهنگی در کشور، گفت: فرهنگ، شناسنامه انقلاب اسلامی است و باید توجه بشتری به این حوزه وجودداشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین ایزدپناه تصریح کرد: باید توجه زیادی به عرصه اجرای طرح های فرهنگی شود، چون گاهی طرحهای فرهنگی با ظاهر کاملا اسلامی و از سوی افراد دیندار اجرا میشود که نتیجه سکولار دارد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha