دوشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۳ |۲۰ صفر ۱۴۴۶ | Aug 26, 2024
9

رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه گفت: روحانیت برای ارتقا فرهنگ و دین مردم تلاش می‌کند و می‌تواند فرهنگ ما را مستقل کرده و از آن دفاع کند.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام و المسلمین ربانی در دیدار استاندار هرمزگان و جمعی از مسئولین مرکز خدمات و مسئولین  این استان اظهارداشت: استکبار جهانی برای این که بتواند برنظام جمهوری اسلامی غلبه کند به دنبال تخریب فرهنگ ما است.

ریس مرکز خدمات  حوزه های علمیه افزود:روحانیت برای ارتقا فرهنگ و دین مردم تلاش می‌کند و می‌تواند فرهنگ ما را مستقل کرده و از آن دفاع کند.

وی با بیان این که روحانیت خاستگاه نظام است و عقبه اسلامیت نظام وابسته به این قشر است عنوان کرد: روحانیون قشر مستقلی هستند که زندگی زاهدانه‌ای دارند و با اخلاص در خدمت مردم می‌باشند و هیچ موقع تحت حمایت دولت نبوده‌اند.

در ادامه استاندار هرمزگان با اشاره به این که یکی از توفیقاتی که خداوند به روحانیت شیعه عنایت فکرده، عدم وابستگی به دولت‌ها در طول تاریخ بوده است تصریح کرد: اگر افرادی مثل امام (ره) و رهبر معظم انقلاب با این صلابت، تدبیر و درایت سکان جامعه را در دست داشتند و دارند این است خداوند آن‌ها را از همه قدرت‌های مادی موجود بی‌نیاز کرده است.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha