چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
مبلغان

نشست هم اندیشی «مبلغان نخبه ، فضای مجازی، تهدیدها و راهکارها» پیش از ظهر امروز با حضور جمعی از طلاب نخبه و فعال در عرصه فضای مجازی در سالن اجتماعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین واعظی، رئیس دفترتبلیغات اسلامی حوزه علمیه دراین هم اندیشی به تشریح اهمیت تبلیغ دین درعرصه فضای مجازی پرداخت و  گفت:فضای مجازی همواره به عنوان یک فرصت مناسب جهت تبلیغ دین و معارف اسلامی  بوده است به شرط آنکه طلاب و مبلغان فرهیخته به صورت جدی وارد این عرصه مهم شوند و از آن حداکثر استفاده را درجهت نشر معارف دینی ببرند.

وی افزود: البته اگر دراین عرصه مهم حضورپر رنگ و موثری نداشته باشیم، می تواند یک تهدید بزرگ برای اخلاق و معنویت باشد و چگونگی بهره بردن از این فضا بستگی به استفاده از آن دارد.

حجت الاسلام و المسلمین واعظی، گفت: امروزه فضای مجازی برای بسیاری از افراد همانند فضای حقیقی شده است  و بخش قابل ملاحظه ای از فرصت و عمر خود را در این فضا می گذرانند؛ لذا باید برای استفاده بهینه درجهت رشد و تعالی افراد و ترویج مکتب اهل بیت(ع) برنامه ریزی مناسبی انجام شود.

خاطر نشان می شود: آیت الله امینی و حجت الاسلام و المسلمین سید سعید عاملی از دیگر سخنرانان این نشست علمی بودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha