سه‌شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۳ |۲۱ صفر ۱۴۴۶ | Aug 27, 2024
اعزام مبلغ

حوزه/ رئیس اداره اوقاف شهرستان قزوین از اعزام روحانیون این شهرستان به روستاها و مناطق مختلف قزوین همزمان با اربعین حسینی(ع) خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین، حجت‌الاسلام رضا نوروزی رئیس اداره اوقاف شهرستان قزوین در نشست با مدیران اوقاف و امور خیریه قزوین که امروز برگزار شد اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های درست و صحیح باید مراسم پرفیض اربعین حسینی را باشکوه برگزار کنیم چراکه این مراسم یادآور واقعه عظیم کربلا است.

وی با اشاره به اعزام هایی به همین مناسبت افزود: تمام روحانیون باید سعی کنند واقعه عاشورا را برای جوانان تبیین کرده و عظمت این واقعه را برای آن‌ها تبیین کنند و جوانان را به سمت اسلام راستین سوق دهند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قزوین عنوان کرد: فرهنگ کربلا باید سرلوحه کار همگان قرار گیرد و مسئولان باید برای تحقق این موضوع مهم برنامه‌ریزی کنند.

حجت الاسلام نوروزی در ادامه با اشاره به نقش بسیج در پیشبرد اهداف انقلاب بیان کرد: بسیج و بسیجی امروزه تهدیدی برای دشمنان نظام در داخل و خارج است و بسیار جای خرسندی است که ادارات و ارگان‌های دولتی نیز با تشکیل حلقه‌های بسیج در تأمین امنیت سهیم شده‌اند.

وی با اشاره به اهمیت نهاد بسیج تصریح کرد: بسیج از مردم جامعه تشکیل شده و به لطف خداوند اکنون جایگاه بسیج در کشور در وضعیت درخشانی قرار دارد و این مهم باید همچنان در همه مقاطع و در جای جای ایران اسلامی درخشنده‌تر ظهور پیدا کند و مثل دریایی خروشان، پربرکت و پرفیض در تمامی زمینه‌ها و در روح و روان همه ما جریان بگیرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قزوین خاطرنشان کرد: برای عملکرد بهتر در بخش آشنا کردن نوجوانان و جوانان جامعه با وقایع عاشورا، باید از نهاد بسیج کمک بگیریم و همچنین مسئولان هم باید از این نهاد مردمی حمایت‌های لازم را انجام دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha