چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
حجت الاسلام واعظ موسوی

حوزه/ عضو خبرگان رهبری گفت: در دیدار دولتمردان با مراجع شبهه‌هایی که به وجود می‌آید از بین می‌رود و دولت می‌تواند از نظرات مراجع که در واقع نخبه‌های اسلامی هستند استفاده کنند و بیش‌ترین انتفاع به خود دولت می‌رسد.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد واعظ موسوی در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به استقبال خوب مردم قم و روحانیون از رئیس جمهور گفت: مردم قم، حوزویان و مراجع دلبستگی خاصی به نظام دارند و متوجه بودند که این استقبال به حساب نظام گذاشته می‌شود و تمام تلاش خود را انجام دادند تا استقبال شایسته‌ای داشته باشند.

عضو خبرگان رهبری ابراز داشت: شاهد بودیم اقشار مختلف مردم در این استقبال حضور داشتند تا به وظیفه خود عمل کرده و طرفی حضور پررنگ روحانیون از طرز فکرهای مختلف نشانگر این بود که انسجام خاصی در قم و حوزویان وجود دارد.

وی ادامه داد: اوج این وفاق در حمایت‌های عموم مراجع از رئیس جمهور و توصیه‌هایی که داشتند و مطالبی که مطرح کردند خود را نشان داد و انشا الله دولت این انسجام و وفاق را قدر بداند که قطعاً چنین خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین واعظ موسوی با اشاره به اینکه همه باید دست به دست هم دهیم که بتوانیم خواسته‌های دلسوزان نظام در عرصه‌های مختلف جامه عمل بپوشانیم و نظامی که شایستگی الگو بودن دارد به جهان نشان دهیم گفت: مردم قم با این پشتیبانی نشان دادند که دولت نماینده همه مردم است و حرفی که می زند از طرفی همه مردم چه حوزوی و چه دانشگاهی است.

وی مطرح کرد: این درسی است برای همه کسانی که کناری نشسته‌اند و جریانات را واکاوی می‌کنند و باید بدانند که ملت ایران از نظام و دولت جداشدنی نیستند.

*رئیس جمهور با مشی روحانیت هماهنگ است

عضو خبرگان رهبری با اشاره به اینکه حجت الاسلام و المسلمین روحانی فرزند حوزه است و سال‌ها در کنار اساتید حوزه زندگی کرده و با مشی روحانیت هماهنگ است گفت: رئیس جمهور از بدو انتخاب به این نکته توجه داشته‌اند و همواره با نمایندگانی در سطوح مختلف و در قالب وزرا با مراجع ارتباط داشته‌اند.

وی با اشاره به برکات این دیدارها عنوان کرد: در دیدار دولتمردان با مراجع شبهه‌هایی که به وجود می‌آید از بین می‌رود و دولت می‌تواند از نظرات مراجع که در واقع نخبه‌های اسلامی هستند استفاده کنند و بیش‌ترین انتفاع به خود دولت می‌رسد.

حجت الاسلام و المسلمین واعظ موسوی گفت: حمایت مراجع و پشتیبانی آن‌ها از دولت، مسلماً برای دولت راهگشا است و می‌تواند با این حمایت‌ها، کشتی انقلاب را که در برابر جهان ایستاده است هدایت کنند و رئیس جمهور نیز اذعان دارد ارتباط دولت و روحانیت به نفع نظام و دولتمردان است.

انتهای پیام/313/30

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha