پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ |۲۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 4, 2024
محمدی مبارکه

امروز مسئولان باید برخورد شعاری با صحبت‌های رهبر معظم انقلاب را کنار بگذارند چراکه اگر تاکنون به دستورات رهبر معظم انقلاب به‌خوبی عمل شده بود بسیاری از مشکلات حل‌ می گردید.

حجت‌الاسلام محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان درباره نام‌گذاری سال 94 از سوی رهبر معظم انقلاب، ضمن تبریک سال نو اظهار کرد: با توجه به اینکه یک کشور مسلمان شیعه و انقلابی هستیم دو موضوع برای ما سرنوشت‌ساز و تعیین‌کننده است.

وی در بیان این دو موضوع سرنوشت‌ساز افزود: یکی دعوت مردم به کلمه توحید و دیگری دعوت مردم به توحید کلمه است. یعنی ازیک‌طرف، سمت‌وسوی این جامعه خدا و ایمان مذهبی است و از سوی دیگر همدلی مردم در این مسیر مهم می باشد

این مقام مسئول تصریح کرد: همان‌گونه که در اصل پیروزی انقلاب ایمان به خدا، رهبری‌های داهیانه امام(ره) و وحدت و همدلی مردم نقش‌آفرین بود؛ در تداوم این موضوع نیز به همین صورت است. انقلاب ما با وحدت به پیروزی رسید، 8 سال دفاع مقدس نیز با وحدت مدیریت شد و دوران مختلف دولت‌های گوناگون نیز به همین صورت بود.

وی ادامه داد: امروز به‌ویژه در برابر هجمه‌های تمام‌عیاری که دشمنان علیه ما دارند اگر وحدت و همدلی نداشته باشیم دچار مشکل می‌شویم.یعنی جبهه مستکبران عالم باوجود اختلافات بنیادینی که باهم دارند در مقابله با ما به وحدت رسیده‌اند.

حجت‌الاسلام محمدی بیان کرد: در دنیای اسلام نیز امروز این ضرورت احساس می‌شود و باید مسئولان، ملت و نخبگان در اعلام موضع خود مسائل جناحی و فردی را دخالت ندهند و با وحدت و همدلی در برابر جبهه مستکبرین صف واحدی را تشکیل دهند.

وی با اشاره به سخنرانی رهبر معظم انقلاب در حرم رضوی ابراز کرد: در این سخنرانی نیز این نکته را در درون خود داشت که نه انتقادات مردم از عملکرد دستگاه‌های اجرایی به معنای ضدیت و مخالفت است و از سوی دیگر انتقاداتی که به دولت می‌شود باید مشفقانه باشد.

امام جمعه مبارکه، عنوان کرد: از تمام مسئولان، رسانه‌ها و متولیان حوزه فرهنگ تقاضا مندم برخورد شعاری و ریشه‌ای با صحبت‌های رهبر معظم انقلاب را کنار گذاشته چراکه اگر تاکنون به دستورات رهبر معظم انقلاب به‌خوبی عمل شده بود بسیاری از مشکلات حل‌شده بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha