پنجشنبه ۷ تیر ۱۴۰۳ |۲۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 27, 2024
حجت الاسلام معبودی قزوین

حوزه/ خانه سست و عنکبوتی رژیم آل سعود با اعدام شیخ نمر فرو خواهد ریخت و این رژیم بداند چنانچه دست به شهادت این عالم وارسته بزنند با جواب قطعی امت شیعه مواجه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در قزوین، حجت الاسلام علی معبودی، امروز در تجمع اعتراض آمیز اساتید، طلاب و روحانیون حوزه علمیه قزوین، بیان کرد: دشمنان اسلام ناب، بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، طرح و برنامه های مختلفی را برای مقابله و مبارزه با اسلام اجرا کردند که همه آنها تا به امروز با شکست مواجه شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) قزوین عنوان کرد: حمله به یمن محصول اتحاد سه محور استکباری آمریکا، رژیم صهیونیستی و رژیم آل سعود است و دولت های استکباری بعد از شکست نقشه هایشان در عراق، سوریه به یمن روی آوردند تا محور مقاومت در منطقه را تضعیف کنند.

وی با اشاره به اهداف رژیم آل سعود در حمله به یمن گفت: نابودی حوثی ها و انصارالله در یمن، برگرداندن منصور عبده به قدرت و شکست مقاومت مردم یمن از جمله اهداف حمله رژیم آل سعود به یمن است، ولی تا به امروز نتوانسته اند به هیچ کدام از این اهداف دست پیدا کنند.

این مسئول نظامی با اشاره به حکم اعدام شیخ نمر، اظهار کرد: شهادت در راه هدف و آرمان الهی از جمله افتخارات روحانیت شیعه است و حکم شیخ نمر اولین حکم اعدام یک روحانی شیعه نیست و در طول تاریخ و مبارزات علیه ظلم و استکبار، احکام زیادی به همین منظور صادر شده است.

حجت الاسلام معبودی اضافه کرد: روحانیت شیعه همیشه برای شهادت در راه خداوند آماده است و دشمنان فکر نکنند که با اعدام یک روحانی شیعه این رودخانه پرخروش از حرکت بازخواهد ایستاد، بلکه افراد دیگری جای او گرفته و راهش را ادامه خواهند داد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) قزوین تاکید کرد: خانه سست و عنکبوتی رژیم آل سعود با اجرای حکم اعدام شیخ نمر فرو خواهد ریخت و این رژیم با شهادت این عالم شیعی یک جواب قطعی از امت شیعه خواهدگرفت و آل سعود هم به پایان عمر خود خواهند رسید و این وعده الهی است.

وی بیان کرد: در تمام حرکت هایی که بعد از پیروزی انقلاب بر علیه جمهوری اسلامی انجام شده، رژیم آل سعود دست داشته که این عامل با حمله به یمن برای همگان آشکار شد.

حجت الاسلام معبودی افزود: وقتی که تمام نقشه های آنان در جهت جلوگیری از گسترش اسلام ناب به نتیجه ای نرسید سناریوی جدید جنگ بین ملت اسلامی را اجرا کردند و به همین منظور جریان داعش را در داخل سرزمین ها اسلامی به وجود آوردند تا به مقابله با دولت های شیعی منطقه بپردازند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) قزوین ادامه داد: توطئه دیگر مستکبرین در منطقه، اختلاف افکنی بین شیعه و سنی در منطقه بود ولی تمام برنامه و حرکات این نقشه در منطقه با مدیریت و رهنمودهای مقام معظم رهبری نقش بر آب شده است. 

وی عنوان کرد: رژیم آل سعود فکر می کرد با حمله به یمن می تواند پایه های حکومتی خود را مستحکم کرده و در قدرت مقاومت مردمی خللی ایجاد کنند، ولی حمله به یمن موجب شد تا کینه آل سعود در دل مردم یمن جای بگیرد و این کنیه تا ابد در دل های مردم یمن باقی خواهد ماند.

*آل سعود، شرمت باد

برپایه این گزارش، اساتيد، طلاب و روحانيون شرکت کننده در این تجمع  با سردادن شعارهاي "مرگ بر آل سعود"، "مرگ بر آمريكا"، "مرگ بر اسرائيل"، "آل سعود شرمت باد/ آمریکا ننگت باد"، "رژیم آدم کش آل سعود/ ظلم و جنایتش شده چون یهود " و... نسبت به صدور حكم اعدام آيت الله شيخ نمر اعتراض كردند.

در پایان این تجمع، شرکت کنندگان  با قرائت بیانیه ای، خواستار موضع گیری های قاطع علما و امت اسلامی در سراسر جهان، در مقابل جنایات رژیم آل سعود در حمله به مردم یمن و جلوگیری از اعدام شیخ نمر شدند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha