جمعه ۱ تیر ۱۴۰۳ |۱۴ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 21, 2024
نوروزی قزوین

حوزه/ مدیر کل اوقاف و امور خیریه قزوین از ديدار فعالان قرآنی این استان با مقام معظم رهبری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» ازقزوین، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی نوروزی  با اعلام این خبر گفت:همه ساله با اتمام مسابقات بین‌المللی قرآن در کشور، کاروان‌هایی از استان‌های مختلف کشور به دیدار مقام معظم رهبری می‌روند ، که امسال نیز این کاروان ها همراه با شرکت کنندگان در سی دومین دوره مسابقات بين‌المللی قرآن كريم روز شنبه 2خرداد ماه مصادف با سالروز تولد حضرت عباس (ع)با مقام معظم رهبری ديدار می‌کنند.

 وی افزود: در این راستا اداره کل اوقاف و امور خیریه قزوین با پیگیری و هماهنگی های انجام شده در حال اعزام کاروانی متشکل از 40 نفر از فعالان قرآنی استان برای دیدار با مقام معظم رهبری است.

این مسئول اضافه کرد: سعی می‌شود این افراد از میان قاریان، حافظان و فعالان قرآنی در استان قزوین انتخاب و به دیدار مقام معظم رهبری مشرف شوند.

حجت الاسلام نوروزی ادامه داد:  سی و دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران با هدف ترویج فرهنگ و معارف قرآنی و همچنین بهره‌مندی از ظرفیت عظیم قرآن کریم در وحدت و همگرایی اسلامی رای جهان اسلام از 25 اردیبهشت‌ماه در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی آغاز شد که تا دوم خردادماه ادامه خواهد یافت.

 وی افزود: در حاشیه برگزاری سی و دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن علاوه بر اجرای ده‌ها برنامه فرهنگی، قرآنی و آموزشی، نهمین همایش بین‌المللی پژوهش‌های قرآنی با حضور پژوهشگران قرآنی جهان اسلام و ششمین همایش تجلیل از بانوان قرآنی نیز برگزار می شود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha