شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ |۲۲ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 29, 2024
مجمع نمایندگان طلاب

حوزه/ مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با صدور اطلاعیه ای حمایت همه جانبه خود از بیانات مقام معظم رهبری در مورد مذاکرات هسته ای و آمادگی برای دفاع از کیان انقلاب و عزت اسلام ناب را اعلام کرد.

به گزارش خبر گزاری «حوزه»، بیانیه نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم پیرامون مذاکرات هسته ای به دین شرح است:

 وَلَن تَرْضَى عَنكَ الْيَهُودُ وَلاَ النَّصَارَى حَتَّى تَتَّبِعَ مِلَّتَهُمْ قُلْ إِنَّ هُدَى اللّهِ هُوَ الْهُدَى وَلَئِنِ اتَّبَعْتَ أَهْوَاءهُم بَعْدَ الَّذِي جَاءكَ مِنَ الْعِلْمِ مَا لَكَ مِنَ اللّهِ مِن وَلِيٍّ وَلاَ نَصِيرٍ (120

با پیروزی انقلاب عظیم اسلامی و به منصه ظهور در آمدن اسلام ناب محمدی(ص) و صدور این نهضت گرانقدر به اقصی نقاط جهان و صهیونیزم بین الملل و ارتجاع جنگ نفتی به جنگ آن آمدند.

 از جمله معارضه ها، توطئه شکنی هایی است که در زمینه حقوق هسته ای ملت ایران انجام می گیرد. ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای با وجد خوش بین نبودن به مذاکرات، بنابه مصالحی که مد نظر داشتند اجازه مذاکره بر اساس نرمش قهرمانانه را صادر فرمودند.

 ایشان خطوط قرمزی را که تأمین کنند، مصالح و منافع ملت ایران هست را مکررا بیان فرموده و با وجود گستاخی و زیاده خواهی مسؤلان غربی به ویژه شیطان بزرگ آمریکا؛ به شکل حیمانه و مدبرانه بار پاسخگویی به مطالبات نا به حق آنها را به دوش کشیده اند. به توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی و با در نظر گرفتن حساسیت و شرائط زمان ضمن حمایت از اقدام تیم مذارکره کننده کشورمان؛ ما نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم مراتب ذیل را به استحضار پیشوای مقام معظم انقلاب اسلامی(دام ظله العالی) و ملت شریف و بزرگ ایران و بالاخص روحانیت معظم می رسانیم.

با تمام وجود مراتب اطاعت و حمایت خود را از فرامین و خطوط قرمز مورد نظر مقام معظم رهبری اعلام می نماییم.

بر اساس قرآن کریم و سنت و عترت، برائت و انزجار خود را از جبهه استکبار جهانی و صهیونیزم بین الملل و ارتجاع منطقه اعلام می کنیم.

همان گونه که بارها از سخنان حکیمانه ولی فقیه دام عزه شنیده ایم، حل مشکلات کشور در نگاه به درون و استعدادهای ملی است و مذاکرات و توافق احتمالی در صورتی که منافع ملی و کشور را تأمین کننده جایگاه ملت ایران تلقی می کنیم.

ضمن حمایت از تیم مذاکره کننده و ظرفیتهای علمی، فناوری و هسته ای ایران اسلامی به رعایت خطوط قرمزی که مقام معظم رهبری دام ظله العالی بارها فرموده اندتأکید می کنیم و شجاعت و سلحشوری در برابر زیاده خواهی مستکبران را مصرانه مطالبه می نماییم.

با الهام از قرآن و عترت و با تبعیت از فرامین اما راحل مقام معظم رهبری دام ظله العالی هم دلی و هم زبانی دولت و ملت و تمامی اقشار و مذاهب و در یک کلام دیپلماسی وحدت را بهترین راهبرد مقابله با توطئه های دشمن می دانیم.

همان گونه که ولی امر مسلمین فرموده اند: تهدیات دشمنان تو خالی است اما در صورت هر گونه ماجراجویی دشمنان پاسخ دندان شکن به دشمنان داده و در دفاع از ایران اسلامی و امت مسلمان جان خود را بر کف گرفته و تقدیم اسلام و انقلاب خواهیم نمود

 مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha